Boys Over Flowers 12.Bölüm izle

Boys Over Flowers 12.Bölüm izle

Kapat
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

46 YorumBoys Over Flowers 12.Bölüm izle için

  1. busra diyor ki:

    bı kere gunesı beklerken dızısının dandıgı olamaz. cunku orjınalı bu gunesı beklerken bu dızının cakması asıl.

  2. arzu diyor ki:

    le min ho ya vuran elleriniz kopsun işşalah ve gaul ya nin sahnesine çok güldüm diziye bayılıyorum hele şarkılara 5 kere ardı ardına izledim doyamıyorum

  3. arzu diyor ki:

    le min ho ya vuran elleriniz kopsun işşalah ve gaul ya nin sahnesi ne çok güldüm

  4. Cahil görl diyor ki:

    Kore dizilerini yeni izlemeye başladım. Ve oppa ne demek bilmiyorum. -.- Oppa ne demek? Yeni başladığımdan hep bunlar. -,-

  5. yasminf4 diyor ki:

    Kiskandigimdan izleyemiyorum diger dizilerini le min hoo neden bu kadar tatlisin soylermisinn :( cnmi yakiyosunn :( kalbim aciyo :(

  6. kime ne diyor ki:

    lee min ho benim benim diyenlere cewabım

  7. lee min ho'mmm diyor ki:

    Yaa bak ya sizi gebertirim lee min ho ya ysvsamayin.ya daha ayni mesaji baska bölümlere yazmak zorundamiyim ya bir daha yazmayin cok sinirleniyom

    • Lee min ho Opppa diyor ki:

      Kusurabakmada canım seninde bir fan olarak bizi anlaman gerekmezmi sinirleniyosan sinirlen beni ilgilendiren bişey yok 4 yıllık fanıyım onun ve istediğim yorumu yazarım

  8. ZeynepNuur diyor ki:

    Jan di de ki şansa bakın yaa etrafı yakışıklılarla dolu

  9. Merve diyor ki:

    Bu Jan Di’de kuş kadar beyin yok gecenin bi yarısı dağa bok mu aramaya gidiyon o karnlıkta nasıl görecen mal.Allahım hep böyle gerzekler mi şanslı oluyo yaaaa

  10. misafir diyor ki:

    playful kiss ve bu dizi karşılaştırılamaz.kesinlikle playful kiss i izleyin.en sevdiğim kore dizisii

  11. ezgi diyor ki:

    Gu jun pyo <3

  12. Kim Nana diyor ki:

    Bu bölümü izleyemedim Gu Jun Pyo ‘m dövülüyomuş. Bu bölümde :((

  13. aşkım kimbumm diyor ki:

    elleri cebinde ve dans edermiş gibi çok havalı ve şekil adam dövebilen tek insan pardon yaaa melek mübarek :) kim bum ama hepsi de çok pis adam dövüyooooo böyle bir grubum olsa ama yok ki keşke olsa tüm kavgaları kazanırız mübarek.ayrıca çokkkkkkkkkk tatlısınız hepiniz de oppalarımsınız:))

  14. swevim diyor ki:

    ya kayak yapmaya gittikleri bölüm hangisi

  15. yagmur diyor ki:

    ne geum jan di’ymis tum yakisiklilar kizin pesinde

  16. bum joon diyor ki:

    kim bum <3 kim joon <3 aşksınız özellikle sevgili olmasını istediğim (kim bum kim so eun) :) ya f4 teki sadece yalnız kalan song woo bin(kim joon)
    buldumm!!!! oda jun pyo gu nun nişanlısı ile sevgili olsun ha nasl fikir :DD

  17. minoz diyor ki:

    bu diziyi kaçıncı kez izlediğimi hatırlamıyorum tuhaftır ki her izleyişimde aynı heyecanı yaşıyorum

  18. Melda diyor ki:

    Arkadaslar pleyful kiss mi daha güzel yoksa bu mu
    cevaplara yazabilirmisiniz ?

  19. lee mın hoo diyor ki:

    allah bu dordunude ozene bozene yaratmıss masallah tıpınıze olurumm yerımm sızıı.. =D FOREVER MINOZ <3<3<3<3<3<3

  20. mira diyor ki:

    Kim bum va kim so eun benim aşkıtomlar onları kimseye vermem

  21. kore fanı diyor ki:

    sizi yerim ben yaa çok tatlılar :D

  22. berojunpyoyo diyor ki:

    herşeyim benim

  23. berojunpyoyou diyor ki:

    n pyo aşkım benim

  24. leyla diyor ki:

    şu sarı olan çocuk sadece arkadaşın olsun ya!!!!! sevgili olarak istemem ama bence herkesin yanında böyle bi arkadaşı olmalı diye düşünüyorum :D haksız mıyım???

  25. NU'EST diyor ki:

    güneşi beklerken dandiği işte…… bu dizi ve hanayori dango 1 numara! -_-

  26. ji hoo :) diyor ki:

    allahım oluyorum yaa bu lee mın hoo kım bum kım hyun joong kım hyun joon hepsı coooooooook tatlı allahım görüsmemize nasip eder insallah masallah:)))))))

  27. yağmur diyor ki:

    kim bum benim kusura bakma ama onu kimseye veremem …

  28. yağmur diyor ki:

    sus ya kim bum benim

  29. kaan k. diyor ki:

    müslümanlık ne güzel bir din sadece Allah a secde ediyoruz

  30. bummies diyor ki:

    kim bum çokk tatlıı yaa :D

  31. gizem diyor ki:

    çook güzel ama bunlar niye hala birbirlerine ad soyad hitap ediyolar ya :D en güzel bölüm bu olmalı o dağın tepesinde jan di’yi kurtarması çok tatlıydı

  32. sdhe diyor ki:

    korede hava hiç mi ısınmaz ya

  33. buse diyor ki:

    Ay bu geri dönen çocuk ne kadar tatlı :((((((((((

  34. elvan diyor ki:

    F4 size hayranım keşke tanışabilsem 1 sene önce bursadayken korelileri misafr etmiştik evimizde gezerken kaybolmuşlar babamda bizim eve davet etti bi gün kaldlar ve gttiler

  35. f4 diyor ki:

    kore delisi sen kimsin bize aşkım diyemezsin.bizim aşkımız var zaten onlarda jandi ve gaeul f4 ten sevgilerle

  36. zeynep diyor ki:

    NASIL FİLM BU YA MÜKEMMEL

  37. kore delisi diyor ki:

    kim bum ve kim joon çok güzeller keşke kimjoon cok seviyorum sizi ya kurban olurum size size cok seviyorum aşkımsınız ya <3

Yorum Yazın