Boys Over Flowers 20.Bölüm izle

Boys Over Flowers 20.Bölüm izle

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

24 YorumBoys Over Flowers 20.Bölüm izle için

  1. zeynep diyor ki:

    Daha önceki sayfalarda ki yorumlarda bir çok kişi G.Jandi’nin çok çirkin olduğunu ve bu diziye yakışmadığını düşündüğünü gördüm başta bende böyle düşünüyordum fakat bu dizide bize yansıtılmak istenen şeyin karakter olduğunu anladım ve bu kızın rolünün hakkını verdiğini gördüm zaten aksi taktirde bu diziden bu kadar etkilenmezdim.

  2. ne la amk diyor ki:

    kore aman allhım dedim ve babam o sadece bir ekran

  3. turkan diyor ki:

    20.bolumde ve 23.ncu dk da calan sarkinin ismi lutfen soyleyebilir misiniz?

  4. esma diyor ki:

    ramen yemek isteyen varsa ismardan satın alabilir 2 tl ye çok lezzetli

  5. F4 diyor ki:

    F4 sizi yerim ben. Bum Kim öyle bi gülüş yok abi ya onun o gülüşünü yerim ben. Min-ho Lee senin o saçlarına ölürüm. Joon Kim adamları çok fena dövüyo. Hyun-joong Kim çok tatlı ya şebeğim. Jan-di’yle Jun-pyo barışsın artık.

  6. ecem diyor ki:

    kim bum senin gözlerinin küçüklüğü varya yerimmmmm seni şapşirik :) kim bum balım

    • selin diyor ki:

      arkadaslar kimbum o benim kimseye vermeyi düşünmüyorum o yüzden kimse hayallere dalmasın lütfen

  7. seda diyor ki:

    lee min ho sen benim herşeyimsin tatlımm :)

  8. seda diyor ki:

    ya o babanne nie hala ölmedi yha,bide dublaj çok kötü olmuş , hepsi çok tatlı yha kore hayranı olduuumm f4 grubu benim herşeyim oldu artık onları seviyorum.. :)

  9. asdf diyor ki:

    bölümde geum jan di ile goo jun pyo sarılırken çalan hızlı şarkının adı ne?

  10. kim bum diyor ki:

    kim bum seni çok seviyorum maymun her şeyi bozuyo yaa o olmasaydı keşke :/

  11. geum jandi diyor ki:

    keşke bu filmi hiç öğrenmeseymişim her gece le min hoo ve kim hyung joong için ağlıyorum :(

  12. Hayal diyor ki:

    43.dakikada çalan şarkının adı nedir?

  13. bof diyor ki:

    babaanne ! sen hala olmedin mii ? asdss :D

  14. koreaşkııı diyor ki:

    yanlız o diğilde (lee min ho) kendini yakışıklı bulmuyormuş bunun nedenide göz kapaklarıymışşş !!!!!! :(:(:(:(

  15. pisipisipisipisiMİYAV diyor ki:

    slmnbr

  16. katil :D diyor ki:

    ya o nişanlı her şeyi bozdu offffff sinir öldürücem onu

  17. ecem diyor ki:

    bu diziye bayılıyorum

  18. dilan diyor ki:

    dağılmamış bende onları çok seviyorum askere gitme meseleleri varmış sonra devam etcekler gruba

  19. buse diyor ki:

    SS501 dağıldı mı of :(

  20. buse diyor ki:

    neden sadece 25 bölüm ki 25 bölüm çok az :((((((((((((

  21. kim hyun joong diyor ki:

    çok güzelllllllll…

  22. şamasa diyor ki:

    sayper

Yorum Yazın