Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle

Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle

Etiketler: Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm kore dizi izle, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm kore dizisi, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm kore dizisi izle, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm türkçe altyazılı, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm türkçe altyazılı izle, kore dizi izle, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm asya dizi, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm asyafanatikleri, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle asya dizi, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle asyafanatikleri, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle koreantürk, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle yeppudaa, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm koreantürk, Boys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm yeppudaa, kore dizi
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.
Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı 8.8.8.8 olarak ayarlayın.
Nasıl yapılacağını bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

59 YorumBoys Over Flowers Türkçe Düblaj 8. Bölüm izle için

  1. JAN-Dİ GEUM diyor ki:

    harika bir film türkiseyi öğrendim

  2. didemmm diyor ki:

    bu diziyee çok bayıldım süperrrr f4 yakışıklı çocukları başka dizidede oynasın çok güzell arkadaşlar yaa kıskandımmm hepsi mükemmmelll

  3. feyza diyor ki:

    harika bir dizi oppalarım çok yakışıklı

  4. Ayça diyor ki:

    Daha dün başladım ve günde beş bölüm izliyorum bu dizi benim hayatımı etkiledi baya baya müthiş birşey bu ve hiç sıkılmadan izliceğimden eminim ayrıca başka dizilerde önerebilirim ;City Hunter veya film olarak Werewolf Boy mutlaka bakmanız gerekenler diye düşünüyorum . Sevgiler..:)

  5. F4 hayranı Zehraa diyor ki:

    süper yaaaaaa kim bum <3 lee min hoo

  6. F4 hayranı Zehraa diyor ki:

    OFFFFF ÇOKKK GÜZELLLL İKİNCİYİ İZLİYORUMM KİM BUM LEE MİN HOO <3 <3 <3<3 OFF ONARI ÇOOOOK SEVİYORUMMMMMMMM <3 <3 <3

  7. eda diyor ki:

    dizi harika bu 18.izleyişim ve hiç sıkılmadan izliyorum 30 kere bile izlesem bıkmam çünkü içinde so yi jeong (kim bum) ve so woo bin(kim joon) var :)) bayılıyorum ikisinede aşığım so yi jeong (kim bum) benim şekerparem so woo bin (kim joon)benim pudraşekerim :)) bana katılan varmı?

  8. esra diyor ki:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  9. sümeyye diyor ki:

    ben dünyaada ciyo kadar tatlı çocuk görmedim resmen aşık oldun bu 2. izleyişim

  10. damla diyor ki:

    yaaa arkadaşlarr bu dizidee lemin hoyu hç aşık olmayacakmı bu kz resmnnn gıcık kaptm yaaa nefret ettrdi

  11. dolunay diyor ki:

    love hepiniz çoooook seviyorummmmmmmmm

  12. Miley diyor ki:

    I love you <3 le min ho and Goo She Sun

  13. eceeeeeeeeee diyor ki:

    hepsiiii çok tatlıı

  14. melana diyor ki:

    kim bum gamzelimimn kayulu koluna ytıarma bölşüm kaçta yaa

  15. yaaaa diyor ki:

    Bayılıyom yaa her gün izliyorum hayatımn bi parçası oldu bu dizi lee min ho ve kim hyun joong cok tatlı onlarn tüm dizilerini izliyorum süper yaa

  16. dun ya diyor ki:

    hay hay.cox gozel serialdi.kore dizi com a tesekkur edirem.sayenizde Azerbaycandan bu seriali izleyirem hem de cox eylenirem.texnikasi super bir serialdi.haminiza tesekkurler……

  17. sabihaaa diyor ki:

    yaa bişey soracam lee min hooo sen duvarlardan ve ağaçlardan ne istiyosun önüne gelen ağaca ve duvara vuruyon sen ne acaip adamsın yaa :D

  18. tugba diyor ki:

    Jun pyo’ya bayiliyorum.Bu dizi gercekten de harika.Gecen sene abartisiz 2 haftada izledim .Ve yine izliyrum.Bilmiyorum bir cesit bagimlilik oldu galiba .Telefonumda, muzik calarimda hatta arkadslarimin telefonlarinda bile tum sarkilari var.Bu kimilerine gore dalga gecilecek bir sey ama bence komik birsey degil bu zevk meselesi.Ha ayrica ji hoo’nun korede SS501 diye bir muzik grubu var sarkilarindan biride filmde geciyor.Merak edenler icin sarkinin adi “i’m stupid” Super bir sarki herkse oneririm:-)

  19. hayran diyor ki:

    Bayiliyorum korelilereeee

  20. AyBeNiZ diyor ki:

    bu diziye bayılıyorum f4 çok seviyorum hiç filim izlemem hele türklerin yaptıgı filimler çok kötü genelde yabançı filim izlerim ve ilk defa bir filmi bu kadar çok sevdim ve hukuk okuya bilirsem koreye gidip bunları görücem yada oyunculuk işallah olur :)

  21. dilara diyor ki:

    arkadaşlar 8.bölüm 46.50 de resmen çğ balık yedi inanamıyorum iğrenç yaa

    • eda diyor ki:

      ne olmuş bende yemişim hemde çubuklarıyla :) iğrenç görünüo ama onlara göre güzel bana görede :))

  22. dilara diyor ki:

    arkadaşlar 8.bölümde 30.20 de çalan şarkının adını bilen varsa söyleyebilirmi çok güzel şarkı :D

  23. Sedaa diyor ki:

    Bana bir arkadasm önerdi sevmem zannediyodum ama bayldm böyle bise olamaz SÜPER :)

  24. feyza diyor ki:

    kore dizilerine bayılıyorumm türkçeden daha anlamlıı kısacası süper

  25. sezer diyor ki:

    bi arkadasım önerdi. 1. bölümü izledm bıkmadan izloorm şuan 8. bölmdeym 2 günde :D

  26. selin diyor ki:

    kesinlikle jun piyu huuuu

  27. ayşe diyor ki:

    o turuncu kafayı hiç sevmiyoruz ama o 3 lü hele lee min ho ve kim bum ve kim joong onlara bayılıyorum lee min ho seni seviyoruz vede hep de sviceğiz <3<3<3

    • nilay diyor ki:

      sen nasıl korefansın zaten onun senin gibi fanlara ihtiyacı yok sen git ajdarı sev bunlar senin neyine

  28. ceyda diyor ki:

    çok guzel bir dızı ozellıkle lee min ho ve Kim hyung joong en beğendigim karakterler harıkalar

  29. Hira diyor ki:

    lee min ho en yakisiklis , ve kiza cok gicik kaptim heee

  30. Esra diyor ki:

    Ya gerçekten süper bir film :D hastası oldum resmen. İlk zamanlar arkadaşım bana diyodu güzel diye ama ben hiç beğenmezdim. Ama şimdi ise bağımlılık yaptı ve sanırım ben Jun Pyo Gu’ya aşık oldum o.O çok tatlı. filmde kaba olmasına rağmen sevdiği kişinin her dediğini yapıyor ve güzelliğe önem vermiyor. İşte benim aradığım erkekte bu :D Justin’den sonra gelen ilk kişi Lee Min Ho <3 Onu çok seviyorum. Çok başarılı bir oyuncu <3 keşke 25 bölüm olmasaydı biraz daha uzatsalardı. Gerçekten çok başarılı bir film beni ağlatmayı becerdi. Her izlediğimde ağlıyorum.

  31. Meryem diyor ki:

    turuncu cocuk ne oyle hem ya.. kız gibi. eli ağzı yüzü nasıl da düzgün. erkek dediğin accık yamuk olcak :D böyle kız gibi böğğğgğgğg. cun piyogu her şeye değer bence :)

    • sinir diyor ki:

      yaaa… sen o oğlanın resimlerine bakda öyle konuş…kim hyun joonga laf edemezsin … o korenin en yakışıklı erkeği bak resimlerine öyle konuş

  32. Meryem diyor ki:

    ya ben sanırım fena halde cun piyoguya gittim gittim :(:((

  33. ömer diyor ki:

    çok süper bi film
    türkçeside çok güzel

  34. yaqmur diyor ki:

    Kim hyung joong un hastasıyım 2 konserine koreye gittim onu çok sewiyorum …
    Çok yakışıklı ♥♥♥

  35. elif joong diyor ki:

    kesinlikle mükemmel keşke bitmese bnm bebegim ju hi ani kim hyun joong sesi oyunculuğu kendisi allahım yaa ünlü oldugumda ilk iş koreye gitmek olucak

  36. cansu diyor ki:

    gerçekten çok güzel bir film ama kızın ailesi biraz salak herhalde. bence kız kım hyun joon onu seçsin çünkü çok daha yakışıklı hem kızın yanınada birbirlerinede çok güzel yakışıyorar bence …
    SÜPER BİR FİLMMMMMMM

  37. ilknur diyor ki:

    ööööööööö iğrenç korece olmadan iğrenç
    ,

  38. senanur diyor ki:

    çok güzel ya bu dizi bağımlılık yapıyor insana harikaaaaa :)))

  39. BÜŞRA diyor ki:

    ohaa çok güzell yaaa :) ama iki erkek arası zor :/

  40. neslişah diyor ki:

    TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL ÇOK GÜZEL CUN PİYOGU ÇOK KISKANÇ :D

  41. alis diyor ki:

    korede yemek yenmez

  42. menekşe diyor ki:

    ya bu filmin hastasıyım kim bum a bayılıyorum kadro olarak mükemmeller kore diziye teşekkür ederim :))))))

  43. şamasa diyor ki:

    ben güney koreliyim yani babam koreli annem türk türkiye bence güney koeden daha güzel bide oppa ve sunbee klimeleri altyazılı bölümlerde tüürkçeye çevrilmemiş bunların türkçe leri oppa aşkım vb demek sunbe ise hani biz o bu şu diye sıfatlandırırızya koredede sunbee denir (erkeklere)

  44. yagmur diyor ki:

    HARİKA TEK KELİMEYLE ÇEŞKE TÜRK FİLMİ OLSAYDI :)

  45. hande diyor ki:

    zamansız değil harika itlaya daki bütün arkadaşlarıma tavsiye ediyorum

  46. hande diyor ki:

    benim için haika bir film mütiş

  47. hanna diyor ki:

    harika mütiş bir bölüm

Yorum Yazın

KAPAT
KAPAT
KAPAT