I’m Sorry, I Love You 2.Bölüm izle

I’m Sorry, I Love You 2.Bölüm izle

Kapat
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

6 YorumI’m Sorry, I Love You 2.Bölüm izle için

  1. gdsjljdsgd diyor ki:

    kiraz mevsimide özenti oda kore dizisinden uyarlandı

  2. sena diyor ki:

    türkiye ne özenti yaa bildiğimiz kore dizisini kopyala yapıştır yapmışlar

    • SRTNR diyor ki:

      niye kendi yaşadığın ülkeyi kötülüyosun bende k pop hayranıtım ama kötülemiyorum olabilir bence yabancı ülkelerde özentilik yapıyo koreden sonra korede yyabancı ülkeden özentilik yapıyo CL diye bi ünlü var gruptan tanırsınız zaten oda rihannaya özentilik yapıyo ne giyse onu giyiyor arkadaşlar siz bu ülkede yaşıyosunuz lütfen kedi ülkenizi kötülemeyin LÜTFEN!!!!!!

  3. elifcan diyor ki:

    hep calıntı arkadas :) gunesi beklerken de bir sak hıkayesi de :)

  4. f1905 diyor ki:

    ya bir aşk hikayesinin konusu da aynı değil mi? zaten bizimkiler bi şeyi de çakma yapmasalar!!!

Yorum Yazın