Love Buffet 4. Bölüm izle

Love Buffet 4. Bölüm izle

Etiketler: , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

23 YorumLove Buffet 4. Bölüm izle için

  1. Gizen diyor ki:

    Admin tam izliyecekken birdem altta bir programı devre dışı bırak diyo izleyemeiyorum yardım et lütfen :)

  2. dily diyor ki:

    bu diziye ne zaman TÜRKÇE ALT YAZI eklenecek merak ediyorum…NE ZAMAN’dır bekliyorum yaaaa…..!!!

  3. beyza diyor ki:

    ya altyazılar ne zaman ekleicek çıldırıcam meraktan lüütfen.

  4. gaye diyor ki:

    ya vallahi ben meraktan ingilizce alt yazılı bölümlerini izliyorum :) pek anlamıyorum ama görüntü de yetiyor . en kaç hafta oldu halen yayınlamadınız ama :(

  5. betül diyor ki:

    yaaa ne zamndır bkliyorumm neden yeni bölümü daha cıkmadı ltven artık koyunn :(

  6. hacer diyor ki:

    ya 3 ten snraki bölümleri izleyemiyorum

  7. zeynep diyor ki:

    sizi de anlıyorunm bir sürü çevirmeniz gereken başka dizi olmalı ve çevirmesi zor olmalı ama lütfen biraz hızlı olun lütfen yalvarıyorum ne zaman çıkabilir bari bir tarih verin ve ayriyeten şimdiye kadar çevirdiniz tüm bölümler için teşekkür ederim 4. bölümüde sabırsızlıkla bekliyorum ^-^

  8. yeşim diyor ki:

    ya 4. bölüm ne zaman çıkacak

  9. bayram diyor ki:

    4. bölüm ne zaman çıkar

  10. sena diyor ki:

    ne zaman yayınlanacak tam olarak bilgi verin nolur ya çabuk

  11. Zeynep diyor ki:

    admin lütfen yeni bölüm her gün nerdeyse 5 kere konturol ediyorum lütfen yayınlayın :(

    • ismuyuadmin diyor ki:

      Merhaba zeynep love buffet 4.bölüm henüz yayınlanmadı. Yayınlandığı anda ilk korediziizle kore fan sitesinde yayınlanır. Yorumunuz için teşekkürler.

  12. merve diyor ki:

    lütfen yeni bölüm çevirin

  13. beyza diyor ki:

    lütfen yeni bölüm gelsin artıık. çoksabırsızım üzerinden çok zaman geçti

  14. betül diyor ki:

    yeni bölüm ne zaman yayınlanacakk… çok merak ediyorum

  15. eda diyor ki:

    5. bölüm lütfen :)

  16. hatice diyor ki:

    yeni bölümleri de yayınlayın admin ya

  17. zehra diyor ki:

    YENİ BÖLÜM VE ALTYAZI LÜTFENN!!!

  18. zehra diyor ki:

    admin fragman var yaa nolur altyazılı koyun heycanlandım öle görnce bendee :((

Yorum Yazın