Naruto Shippuuden 342. Bölüm izle

Naruto Shippuuden 342. Bölüm izle

Etiketler: Naruto Shippuuden 342. Bölüm, Naruto Shippuuden 342. Bölüm anime, Naruto Shippuuden 342. Bölüm türkçe altyazılı, Naruto Shippuuden 342. Bölüm tr altyazılı
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.
Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı 8.8.8.8 olarak ayarlayın.
Nasıl yapılacağını bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

19 YorumNaruto Shippuuden 342. Bölüm izle için

  1. Hatake Kakashi diyor ki:

    Olm biraz manga okuyun yav madara nın obito olduğu belli olalı çok oldu , ayrıca manga okumayada gerek yok şimdi ye kadar bi çok sahne geçti ipucu olan ayrıca biri hala beyler o kim kakashi nerden tanıyo diyo e yuh yani :D

  2. yasin diyor ki:

    145.150 bölümler ve arasında olacak seyler :

    Tobinin kimligi belli oluyor aslında tobi kakashinin takım arkadası UCHİHA OBİTO ÇIKIYOR . UCHİHA MADARA kageleri atlatıp UCHİHA OBİTONUN YANINA GİDİP BİRLİKTE DÖVÜSÜYORLAR sıkı bir dövüs gerceklesiyor .
    iki uchiha üstün durumda oluyorlar VE 2.HOKAGE VE 4.HOKAGE (NASIL OLDUGUNU BİLMİYORUM AMA) EDO TENSEİ gibi canlanıyorlar . ve sonlara dogru gelindigin de UZUMAKİ NARUTO GÖZLERİNDE BİR SEYLER OLUYOR VE
    NARUTONUN GÖZLERİ RİNNEGAN OLUYOR . VE DÖVÜSÜ BÜYÜK İHTİMALLE NARUTO KAZANIYOR …
    ARKADASLAR SHİPPUDENİN SONLARINA DOGRU OROCHİMARU,SASUKE,İKİSİ EDO TENSEİ YOLUYLA KONUSUYOR KLANINI VE KÖYÜ ÖGRENİYOR VE SASUKE VS NARUTO BASLIYOR SONUN VADİSİNDE SASUKE YENİLİYOR VE KONOHA HASTANESİ GÖTÜRÜLÜYOR … VE ARTIK KONOHAYA DÖNÜYÖR …

  3. ZABUZA diyor ki:

    ve obito ölmüştü nasıl hayatta olur

  4. ZABUZA diyor ki:

    tobi= obito yani kakashi nin arkadaşı ama kakashi ye neden kızgın onu anlamadım

  5. shippudden diyor ki:

    ohooooo bunun yeni bölümü gelene kadar ömür biter bu ne her bölüm için 3-4 hafta beklemek sıkıyo yani biraz hızlı yapın şu işi

  6. alperen diyor ki:

    narutocu sen izlemeye en baştan başla bişey anlamamışın

    ayrıca o tobi

  7. narutocu diyor ki:

    beyler o kim ya kakashi nerden tanıyor

  8. salih diyor ki:

    bence bi sornaki bölümde maske duşucek ve ssuke yardıma gelcek aynı zamanda gerçek madara da oraya gidicek yani sonraki bolümler süper olucak :D

  9. narutocu diyor ki:

    aslında biliyo musunuz ben korecesini izliyom bunun şu maskeli adam
    kakashinin eski arkadaşı obito uchiha gözlüklü çoçuk.

  10. arif diyor ki:

    çok güzel bölümdü saolun ..

  11. özkan kıymet diyor ki:

    narutonun 343. bölümü çok güzel olucak ben kesim izlicem :D kesin çok güzel 343. bölüm .

  12. Uchiha diyor ki:

    Bir sonraki Bölümde Sasuke narutolara Yardım edicek sabırsızlanıyorum

  13. Naruto@Minato diyor ki:

    Offf yhaaaa 1 hafta beklemek gerek simdi

  14. hatake kakashi diyor ki:

    abi benim ki girmiyoor

  15. Memo diyor ki:

    ne zmn türkce altyazı gelicek ! help

  16. SELAMİ diyor ki:

    AAA AYIP OLUYOR AMA :)) HER SEFERİNDE BENİM Mİ HABER VERMEM GEREKİYOR :)) LÜTFEN NARUTONUN ÇIKAN YENİ BÖLÜMÜNÜN HEMEN TÜRKÇE ALT ÇEVİRİSİ YAPINIZ HER SEFERİNDE BÖYLE OLMAZ Kİ :D :)))))

  17. burak diyor ki:

    her zaman kötü yorumlar yaptım beğenmedim diye ama bu bölüm harbiden şahane bidaki haftaya en sevdiğim bölümü vericek sabırsızlıkla bekliyorum harika

  18. rujdi diyor ki:

    ne zaman çikcak?

Yorum Yazın

KAPAT
KAPAT
KAPAT