Naruto Shippuuden 344. Bölüm izle

Naruto Shippuuden 344. Bölüm izle

Etiketler: , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

26 YorumNaruto Shippuuden 344. Bölüm izle için

  1. sezer diyor ki:

    yuh be 9 ocak dediler bekledik bu bölüm içinmiydi kaç bölümdür bi narutoyu izleyemedik bu naruto yapanlarda hiç akıl yok.

  2. Uchiha obito diyor ki:

    Animenin dewamını bkliyorum admin :) güzel bölüm

  3. Popi diyor ki:

    2 hafta bekledik bunun için miydi

    bölümün yarısı geçmiş sahnelerden

    yakınmam site siteye değildir

    naruto editürlerindendir

  4. Naruto hayranı diyor ki:

    Arkadaşlar videoda sıkıntı yaşarsanız videonun sağ üst tarafında indirme yeri var indirip izleyin zaten 76 mb bişey okuduğunuz için tşkürler

  5. Natsuki-chan diyor ki:

    ne zaman çıkacak akşam oldu yine her hafta bu saatlerde çıkıyodu ee?
    bide yayınlandığı saat sitemizde yerini alacaktır yazmışsınız. ingilizceden mi bahsediyodunuz ?! yani demem o ki; insanları çatlatmayın. tek değilim biiyorum.

  6. tokyo tv diyor ki:

    ne zmn tvde yayınlanıyor ne zmn sitede yer alır ??,

  7. emre diyor ki:

    bu ne ya ne zaman açılacak bıktın bunların hepsini verin sonrada yeni sezonları zaten sonra verirsiniz

  8. shavintu diyor ki:

    2 hafta oldu adminb bu bolum ne zaman yukliceksiniz yeter bekledimiz baska ulkelerde cikti ya

    • ismuyuadmin diyor ki:

      Dizi japonyada 9 Ocak Perşembe günü yayınlanacak. Yayınlandığı saat sitemizde yerini alacaktır.

  9. sasuke diyor ki:

    haftada 1 bölüm çıkıyor zaten.2 haftadır çıkmadı 1 bölüm bu ne ya.

  10. kumtika diyor ki:

    zaten haftada 1 bolum bune bunuda çıkartmadınız

  11. ben diyor ki:

    yaw siz öyle yapınca hiç izleyesim gelmiyor. açsanıza 344. bölümü

  12. Uchiha Madara diyor ki:

    Zaten 7 Gün Bekledik Bide 14 Gün Daha Beklersek Kafayı Yeriz !!!!

  13. gansta34 diyor ki:

    09 ocak 2014 e ertelenmiş :( nasıl beklicez

  14. Eray diyor ki:

    Bune ya narutodan sogdum yeminle

  15. Kakashı diyor ki:

    yeni bölüm çıkmıcakmı bu hafta

  16. feride diyor ki:

    344 bolum ne zaman yayinlanacaq?

  17. hollow diyor ki:

    9 ocakta gelecek heralde :(

  18. narutocu diyor ki:

    hadı artık cıksın

  19. K@K@SHi diyor ki:

    ne zaman açılacan mrq be

  20. naruto uzumaki diyor ki:

    oreva dakedo nandeska ya neden açılmıyor ben 344 dü izlemekten çatlıyacam datebane

    • UchihaMadaraSamaDono diyor ki:

      kardeşim 1.si japonca konuşcaksan bi japonca öğren dinlemekle olmaz japonlar s den sonraki u yu pek okumaz desu ka olcak ve nan desu ka diye ayrı yazılır ve soru cümlesi olduğundan soru işareti koy bu 1. 2.si biraz manga okuyun manga hareketli olmaz ama heyecanlıdır ve 50 60 bölüm önde gider 3. Burası Hashirama vs Madara sonucu Hashirama sanan enayiler için O savaşı madara yendi hashirama ölüyordu son anda madaranın gücünden aldı ve eğer buna karşı cıkacak olursa naruto shippuden 322. ve 323. bölümleri izlesinler orda herşey açıklanıo

    • İzuna Uchiha diyor ki:

      biraz sabırlı ol napsın adam kendisimi yapıyor bölümü çıkmadıysa yoktur.

  21. mitsu diyor ki:

    ya lütfen diğer bölümler açılsın bu neymiş yav bekliyip duruyoruz herhün eksiksiz açılsa olmaz mı?

  22. sakura diyor ki:

    ya hep fragman var ben izlemek istiyom çok seviyom bu filmi nolur açılsın

Yorum Yazın