Playful Kiss 12.Bölüm izle

Playful Kiss 12.Bölüm izle

Etiketler: asya dizi izle, asya dizileri, asyadizi, bölümleri, bölümleri izle, çin dizileri, çin filmleri, dizi izle, HD izle, japon dizisi, japon filmi, kore dizi izle, kore dizisi, kore filmi, Playful Kiss 12.Bölüm izle, Türkçe Dublaj Asya dizileri, asya dizi, Playful Kiss 12.Bölüm asya dizi, Playful Kiss 12.Bölüm asyafanatikleri, Playful Kiss 12.Bölüm izle asya dizi, Playful Kiss 12.Bölüm izle asyafanatikleri, Playful Kiss 12.Bölüm izle koreantürk, Playful Kiss 12.Bölüm izle yeppudaa, Playful Kiss 12.Bölüm koreantürk, Playful Kiss 12.Bölüm yeppudaa
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.
Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı 8.8.8.8 olarak ayarlayın.
Nasıl yapılacağını bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

40 YorumPlayful Kiss 12.Bölüm izle için

  1. ela nur yılmaz diyor ki:

    ben bu diziye bayılıyorum ayrıca you are beatiful uda tavsiye ederim iyi seyirler arkadaşlar

  2. merve diyor ki:

    bu diziyi 2. izleyişim oldu süper birşey bayıldım

  3. kojano diyor ki:

    Bu dizi bi harika asdf
    :D harika ya yapana saol demek istiyorum ^^
    Tesekkürler yinede :) kim hyun joong seni boys over flowers ile sevdim
    çok kibardın keşke playfull kissde de hep öyle olsan iyi olurdu ama bu bölümde :))))))

    -KOreaJApanNOrway

  4. Hilal diyor ki:

    Çok güzel bir dizi. Bayılarak izliyorum. Çok ayrı bir yeri var bu dizinin bende. :)

  5. beyaz melek diyor ki:

    öncelikle bufilmi yapana teşekkür ediyorum.gerçekten çok güzel bir film yapmışlar.ama bütün bölüm boyunca beak seung ju oh haniyi kıskanmadı ve seung ju nun karşısına oh haniyi kıskanacak bir şey çıkmadım en çok istediğim buydu yada BOF’taki gibi geum jandinin kaçırıldığı gibi bir olay olmadı keşke olsaydı ozaman dizi daha heycanla izlenirdi.ama film gerçekten yeppudaaa…

  6. melike diyor ki:

    OH ANİ ONU NE KADAR SEVDİĞİNİ BİLDİĞİ HALDE YİNEDE ESSSSSS GEÇİYOR AŞALIYOR AMA OH ANİ YİNEDE PES ETMİYOR AMA ODA KIZI SEVİYO YİNEDE KARİZMASINA YİDİREMİYO AMA NE OLURSA OLSUN BİRBİRLERİNİ SEVİYORLAR VE YAKIŞIYORLAR BU DİZİYİ KAÇ DEFA İZLERSEM İZLEYİM HİÇ USANMIYORUM BAŞIRILI BİR SENERYO OLMUŞ TENİS TEKİ O KULÜP BAŞKANI ÇOK SAF

  7. melike diyor ki:

    bayıldım yaaaaaaaaaaaaaaa süper bir şey kore dizileri insan izledikçe izleceği geliyor bayıldım o komik bölümlerde ölüyorum gülme kırizine tutuluyorum inanılmaz bir şey bölüm keşke az olmasaydı darıldığım yer orası ama oyuncuları çok başarılı
    TEBRİKLER………..

  8. Korelİ diyor ki:

    bu diziye yeni başladım. gerçektende çok güzelllllllllll

  9. Merve diyor ki:

    ah ah bu dizinin animesi de vardı of adını unuttum. ilk izlemeye başladığımda çok şaşırdım izlediğim bir animenin dizisini izlemek çok eğlenceli geliyor :)

  10. şahin diyor ki:

    cok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaa bayılıyorum seung joooooooo cok gıçık ohani ye birtürlü fırsat vermiyo gıçık ama cok seviyo yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))))))))))))))))))))))))))))

  11. deniz diyor ki:

    arkadaşlar filim süper kaçtır izliyorum hiç sıkılmadım konusuna bayıldım bizim türkiyedeki yönetmenler anck abuk sabuk filimler çeker bizde kore dizileri izleriz

  12. melissah diyor ki:

    ewt arkdaşlar kore gibi yer çok güzel babamın ii için korelilerin yanına gittim ama hiçbirini görmdedim :(

    • Nuray diyor ki:

      Melisa senin durumda Arap ülkelerinden kıvanç tatlıtuğ görmek için Türkiye’ye gelenlere benziyor.. Onları görmen imkansız önemli olan yaşadığı şehirlerin ortamını yaşamak o dizilerin çekildiği şehirlerde gezip yemeklerini yemek sen de bunu yapmışsındır..:))

    • deniz diyor ki:

      evet dizi harika ama hera gerçekten kusursuz bir fizige sahip böyle güzel kız dururken erkekler asla oh ha ni gibi birine bakacagını tahmin etmiyorum

  13. lee min ho hayranııı diyor ki:

    herkez kız ve oğlana laf atmış ya siz neyin peşindesiniz sevmiyosanız izlemeyin bence filmin konusu çok güzel oh ha ni öyle aşıkki bunu göremiyo aşk insana her şeyi yaptırır tamam peşinden koşuyo ama peşinden koşması baek sung ju nun hoşuna gidiyo bu kızdaki cesareti seviyorum oğlanın soğuk tavırlarınıda çook güzel bi dizi boys over flowers kadar :)

  14. zeyno diyor ki:

    SÜPER O KIZ YINE VAR OH HANI DAHA GÜZEL ÖTEKI KIZ DAN

  15. öznur diyor ki:

    Ha Ni yi seven o yakışıklı çocuk nerde? adı t ile başlıyordu

  16. hande diyor ki:

    bu dizi guzel ama kiz tam aptal oglanda kendini bi bok saniyo o tip ney hic gülmio. kiz tam kezban sanio kendini ama yinede guzel :). bence oglan kizin arkasindan kosmali abartmisslar ama guzelllllllll

  17. bilinmez diyor ki:

    admin lütfen en sevilen kore dizilerini yazar mısın ?

    • ismuyuadmin diyor ki:

      Merhaba en sevilen diziler boys over flowers, faith, city hunter, savaşçı, düşlerimin prensi kore dizilerini tavsiye ederiz.

  18. dilan diyor ki:

    Şunu merak ediyorum eger benim ohanş gibi bi kişiliğim olsaydı sevdiğim adam beni böyle severmiydi

  19. Şeyda Umur diyor ki:

    Bir kız kendini nasıl bu kadar küçük düşürür ki? Ağırdan satmalı bir kız kendini abicim

  20. songül diyor ki:

    bu filimi enaz 10 kere izledim süper bişey izleyin :) 4 buçuk yıldır hastayım bu korelilere :)

  21. esinnn diyor ki:

    aynen ya

  22. gum jandi diyor ki:

    hhhhıııııı emin olki seni hep öpüyodur eminolki öüodur çok haylaperestsin canım

  23. oh ha ni diyor ki:

    Baek Seung Jo bana aşık ama belli etmiyor :D

    • hata! diyor ki:

      canım o koreli senin gibi türklerre bakacağını sanmam çünkü koreliler türkleri sevmez :=

      • kore delisi diyor ki:

        canım birkere öğrende gel herkes Türkiye ve Kore kardeşliğni bilir ayrıcada baek seung joo yani Kim Hyun Jonng türkiyedeki fanlarıyla en kısa zaman da görüşeceğini söyledi!!!

      • bilinmez diyor ki:

        hiçde bile hoşlanabilir bunu sen bilemezsin. belki kim hyun joong bir türkle evlenirde görürsün o zaman sen mi haklı ben mi

        • kim hyun joong diyor ki:

          la nasıl türkleri sevmez bunlar güney koreli ve biz savaşta onlara yardım ettik asya da olan milli maçlara türkler değil güney koreliler katılır :D ve kim hyun joong türkiye de türk kızları asya daki kızlardan çok aha güzel dedi :/ nerenizden atıyonuz -_-

  24. oha ni diyor ki:

    beaek seung jo yu 4 senedirden beri seviyorum ve oda beni seviyo ne aşk ama I love you

  25. oh ha ni diyor ki:

    Ayh baek seung joo beni hep öpüyo =*

  26. sananeeeeeeee beeeee diyor ki:

    BÖYLE Bİ DİZİ DAHA ÖNCE HHHİİİİİİÇÇÇÇÇÇÇÇÇ GÖRMEDEİM MUHTEŞEM ÖTESİİİİİİ:D

  27. beyza diyor ki:

    Lütfen güzel bir dizi daha önerin
    ….

  28. asosyalzombi diyor ki:

    Harika bi dizi ya :D olum çok duygusal :( Yapmayın sonrale hayaller kuruyo böyrum falan asdfl

  29. seval diyor ki:

    kore dizileri benim için cok güzel bu flim dahil

    • deniz diyor ki:

      selam edmın mesaj yoluyorum hata oldugunu daha önce yollandıgın mesajı geliyor ama yolamadıgımdan eminim zaten görüyorsundur daha öncede yardım istemiştim mesajlarımın çogu görünmüyor

      • ismuyuadmin diyor ki:

        Yorumlarınız moderasyondan geçmektedir. Onaylanan yorumlarınızı görebilirisiniz. Teşekkürler.

Yorum Yazın

KAPAT
KAPAT
KAPAT