Playful Kiss 6.Bölüm izle

Playful Kiss 6.Bölüm izle

Kapat
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

83 YorumPlayful Kiss 6.Bölüm izle için

  1. cemre diyor ki:

    Seung jonun anneside elinden gelse oğlunu evlatlıktan silecek ha niyi kızı yapcak valla

  2. leyla diyor ki:

    Alllahım siz hıc ekranı yemeye çalıştınız mı ya yerim ben o çocuğu

  3. ayla diyor ki:

    ALLAH yardımcısı olsun haniyaya ALLAH sabırlar versin ben dayanamazdım…..

  4. beyza a. diyor ki:

    yalnız 50.dakkadaki öpüşme sahnesi çok fenaydı o ne güzel öpüşmek öyle ya ufff hastayım şu çocuga adınıda hep unutuyorum be

  5. beyza a. diyor ki:

    bof daki halinden eser yok :D aşırı kaba bana aynı şey olsaydı onu gebertirdim. kız çok şapşal

  6. selin diyor ki:

    baek seung jo, oh ha ni sayesınde kızmayı öğrendi ve yani sıra bir çok duyguyuda

  7. yabancı diyor ki:

    bencede kızlar kızın yaptığı gibi sakın yapmayın çok kütü erkekler kaçarlar

  8. yabancı diyor ki:

    hazal bence sen ne yap biliyormusun güzel makyaj ve güzel şeyler giy kızlarla sohbet et sürekli kızlarla gül onun yuzune bile bakma onun yanından geç seni gürebileceyi yerlere git oralarda otur güzel olmak için herşey yap yuzune bile bakma arasıra bak olmazsa işe yaramassa kusuruma bakma derim okadar

  9. Esrarengiz_hayaller_jojee diyor ki:

    bu diziyi izlediğim güne lanet olsun :D sevgilimin yanında oh hani gibi hareketler yaptım çocuk beni terk etti şimdi göt gibi kaldım ortada :D :D

  10. ece demir diyor ki:

    bnce çok güzel beak seung jo ya bayılıyorum aşığım ona aşkım bnm

  11. hecer diyor ki:

    keski azerbaycana delerdiniz

  12. BİLİNMEYEN KİŞİ diyor ki:

    ÇOK GÜZEL BİR DİZİ VE BAYILIYORUM BU DİZİYE KİM HYUNG JOONG BENİMDİR BU DİZİYİ 99999999999999 BU KADAR İZLEMİŞİM 25 YAŞINDAYAYIM VE BİR KIZIM

  13. Justin Bieber diyor ki:

    a beautiful movie (y)

  14. ezgi diyor ki:

    diziye bayıldım ama 5. ve 6. bölümü izleyemiyorum lütfen yardımcı olun

  15. yasemin diyor ki:

    hay ALLAHIM şöyle yorumları okudumda şaştım kız aptallıkla rezil ediliyor geri zekalı oğlana yapışıyor kene gibi birde o kız gibi olmaya çalışıyorlar şaşılacak şey resmen hem cinslerime hakaret yav

  16. kadriye eskici diyor ki:

    bu diziyi izledikten sonra oh hani gibi saçmalıklar yapmaya başladım o kadar etkilendim anlayamazsınız

  17. yasemin diyor ki:

    ya bu koreliler kızları hep aptallıkla lanse ediyorlar ne biçim böyle

  18. zeynepxd diyor ki:

    ya film süper kız ve çocuk çok yakışıyorlar ^_^ :):):) <3<3<3<33<3<3<3

  19. kadriye eskici diyor ki:

    BU FİLMDE KIZ BENİM İÇİN BELA KİM HYUNG JOON İÇİN TATLI BELA AMA ÇAKTIRMIYO

  20. beste diyor ki:

    tek kelimeyle harika :D

  21. yasemin diyor ki:

    çok güzel bir film ilk defa bir filmi hiç atladan izliyorum ve bu bana çok fazla zevk veriyor

  22. melisa diyor ki:

    müthiş

  23. fatma diyor ki:

    admin farkında mısınız bilmiyorum ama bölümlerin coğunda problem var pat diye başa dönüyor sayfayı yenilesem bile ordan ilerlemiyor yardımcı olursanız sevinirim

    • korediziizle.com diyor ki:

      Sorununuzun internet bağlantınızda ve hızınızda olması olası. Lütfen video kalitesini 240 olarak ayarlayıp izlemeyi dneyin teşekkürler.

  24. emine diyor ki:

    o hani kim huyun jong sizi çok seviyom
    korece
    당신은 그가 매우 seviyom 습관 김정일 누구인지

  25. huayn diyor ki:

    hayatımda en güzel gördüğüm film bayılıyorum

  26. ümmühan diyor ki:

    yalnız kızlar çok abartıyor yorumlarda bu sadece bir dizi ve onlarda birer oyuncu. her yakışan sevgili olmaz. ha bide kım hyung joong herkesin sevgilisi tüm kızların yani :) sıkıntı yaratmayın!

  27. ümmühan diyor ki:

    cidden çok güzel dizi :)

  28. rüya diyor ki:

    bu filimi ilk izlediğimde zaten tekrar tekrar izliyorum aşırı derecede çok güzel bir filim

  29. . diyor ki:

    hihihi siz kızlar hep tipe bakıyorsunuz yok yakışıklı olsun bilmem olunca ne oluyor kezban gibi trip atıyor size ama biz orta tipte olan erkekler ev erkeğiyiz gözümüz sadece hatunumuza bakar ama siz yanlış yolları secersiniz sonradan pişman olmayın derim tek söyleyecem size sacma sapan seylere kapılmayın ve sizi seven birini sevin daha mutlu olursunuz sayonara

  30. sultan öztekin diyor ki:

    bizim sınıfta beak seung joya benze sevgilim mert var ama gerçekten ona beziyor

  31. tuana diyor ki:

    ha ni ve beak sougn jo çok yakışıyorlar

  32. yeliz diyor ki:

    Gerçekte de sevgililer facede kım hyung soung yazın. İlişki durumunua bakın. Arkadaslar:)

  33. melike nur diyor ki:

    çok guzeldi devaminin olmasini cok isterdim cok kisa yapmislar bence dunyanin en guzel filmi ……

  34. hazal diyor ki:

    bizim sınıfta baek seung joya benzeyen bi çocuk var ve ben ondan hoşlanıyorum adı Tunahan o bana bakmıyor bile napıcam bilmiyorum bana yardım edin

  35. sena diyor ki:

    çok güzel bir dizi bayıldım devamı olsaymış iyimiş ama olsun yinede muhteşem bir film

  36. yasemin diyor ki:

    Arkadaslar bana playfull kiss ve bof gibi filmler önerirmisiniz

  37. deniz diyor ki:

    tamam edim mesajım ulaştı sanada tşkr etim böyle gzl flimleri bize sundugun için ama ben beak soung joong a tutuldum desem aklımdan çıkmıyor desemne yapıcagız :d

  38. deniz diyor ki:

    ya yorum yazıyorum gitmiyor admin yardımet :d lütfen

  39. gk957love diyor ki:

    Ben bu diziyi çok seviyorum çok güzel

    • deniz diyor ki:

      slm kızlar adam kored e degil dünyada1 numara hiç birimize bakmaz belki mesajlarımızı bile okumuyordur zaten kim hyun joong u tanımıyoruz sanırım hepimiz beak soung joong u sevdik oh ha ni de şanslı sayılmaz tamam adamla filmçekti ama onun kız arkadaşı degil :D

      • Gökçe diyor ki:

        şahsen ben BOF ile KHJ ‘i tanıdım . :) yani ben KHJye aşığıım <3

        • Oh Ha Ni diyor ki:

          BOF’ u biliyorum da KHJ ne?

          • beyza diyor ki:

            KHJ—-Kim Hyun joong’un açılmıdır.biz onun hayranları olarak isminin kısa halini yazıyoruz ( KHJ ) umarım açıklayıcı olmuştur emeğe saygı çeviri için teşekkürler admin :)

  40. esra diyor ki:

    süperr

  41. zeyno diyor ki:

    nasil romantik cok güzel hayatimda böyle romantik dizi yada böyle inanilmaz bir kore dizisi görmedim helal olsun süper vallah !!!!!!!

  42. Dilara diyor ki:

    Çok güzel kaç kere izlesemde sıkılmıyorum :Dd

  43. gizem diyor ki:

    Tabii bende herkes gibi kim hyun joong u.cok seviyorumm ama oh ha ni de
    Bal var bu kadar şans kimde var ki gerçek hayatta :)

  44. hayran diyor ki:

    madem kızı sevmiyon niye seni unutmaması için onca şey yapıyorsun (aslında seviyo <3)

  45. Elena Ela R diyor ki:

    BU DIZIYI 3 KEZ IZLIYORUM YAA COKK GUZELL

  46. ecem diyor ki:

    bu diziye bayılıyorum beak seung jo ya bitiyorum bi insan nasıl bu kadar tatlı olur

    • Aleyna diyor ki:

      Ecemcügüm kablini kırmak istemem ama Onun ADI Kim Hyung JOONG <3 VE BENMDE AŞKM O ADII DAHA BİLMEYENLERE SÖYLÜYORUM ADINI ÖGRENİNDE RAKİBİM OLUN …. ! o Birtek benm olabr ben koreye gidicegim .. ve görüşürüz ordaa ırrr …

      • dilara.. diyor ki:

        ahahaa ben kaç senden beri onun hayranıyım haberin varmı telefonum hep onun fotoraflarıyla dolu neredeyse bütün filmlerini izledim ve onun hakkında herşeyi biliyorum rakipin olman için yeterlimiyim sence cnm :D ahaha

      • semanur diyor ki:

        ben de senin kalbini kırmak istemem ama o hiç belli olmaz

      • kiss diyor ki:

        Birkere biz gerçek adını biliyoruz ALEYNACIĞIM.Ha rakip konusuna gelince beni kimse geçemez.<3KİM HYUN JOONG<3 BENİMDİR:):):)

      • ecem diyor ki:

        Onun gerçek adını ben de biliyorum.Yalnız dikkatini çekerim ben gerçek hayattaki KİM HYUNG JOONG dan bahsetmiyorum.Sadece dizideki karakterini seviyorum.G

        • dilara.. diyor ki:

          evet aleyna o kadar büyütmene gerek yok bi adını biliyon diye sanki senden başka kimse bilmiyo ml mısın

  47. gul diyor ki:

    cith hunter ve personal taste mutlaka izleyin harika

  48. dilan diyor ki:

    Bu bölümde bayaa güldüm ya süperdi :D
    acaba ohani kadar şanslı olan biri varmıdır

  49. türkan diyor ki:

    çok gzl bi dizi beak seung jo çok tatlı

  50. esra yosun diyor ki:

    türkce dublajlı nasıl izleyebilirim türkcesi yokmu

  51. sena diyor ki:

    buna benzer dizi önerisi yapın lütfen düşlerimin prensinden sonra en cok beğendiğim dizi bu oldu..

  52. tuğba diyor ki:

    hayalmiş insanlar hayallerle yaşarlar ve yaşayınca hayallerini kaybederler

    • beyza diyor ki:

      yanlış düşünüyorsun canım.her insanın hayalleri vardır belki sende bir zamanlar olmıyacak olan birşey bile olsa hayalını kurdun kimse sana hayal kurma diyemez..sende kimseye karışamazsın..birde insanlarn bir takım hayalleri olmaliki o hayalini hedefe çevirip onun peşinde ter döksün…insanın hayali olmadan hedefi olmaz hedefsiz hayatsa çatlak bardaktaki suya benzer sen onu içsende su biter içmesende o yüzden ne hayal kurmaktan kaçın nede hayalkuranı yargıla sağlıcakla :)

  53. büşra yalçın diyor ki:

    süperrrr bir dizi bu arada oppa nın maşallahı war ALLAH sayibine bağişlasin

    • beyza diyor ki:

      AMİN canım ALLAH bizede oppam gibi bir eş versin hakkımızda en hayırlsı neyse onu versin :) <3 SARANGHEYO KHJ OPPA <3

  54. ZÜHAL CEYLAN diyor ki:

    neden acilmıyo ilk 10 dk sı geldi digerleri acılmıyor lütfen yardımcı olun

  55. elif diyor ki:

    diziyi izliyordum birden 20 dk ya da daha fazla giiti ve dizi bitti sayfayı kapatıp yeniden giriyorum açılmıyor lütfen yardımcı olur musunuz??

    • ismuyuadmin diyor ki:

      Merhaba elif bir sorun gözükmüyor, dns ayarlarınızda bir problem olabilir isterseniz korediziizle dns ayarları kısmından yardım alabilirsiniz.

  56. hihan diyor ki:

    bunun 16 dan başka varmı ?

    • ecem diyor ki:

      olmasını çok isterdim ama sanırım yok

      • beyza diyor ki:

        var canım 7 tane özel bölümü var youtube’de yanlış olmasın 15-16 dakika bölümleri sanırım KHJ ve LMH hayranları hep arkanızdaım rabbim İNŞALLAH nasip ederde sizde her korecanın istediği gibi koreye gidersiniz ve hayaller ülkesinde sevdiğiniz adamla tanışırsınız sakın yorulmayın hep hayallerinizin peşinden gibin sağlıcakla :)

  57. fatmanur diyor ki:

    ya 7.bölüme kadar izleyemiyorum yani izliyorumda özel bölümleri çıkıyo daha önce izlemiştim yeniden izlemek istiyorum ama içerik reddedilmiştir diyo neden acaba biri söyleyebilirmi?

    • ismuyuadmin diyor ki:

      Sevgili fatmanur yorumlarınız için teşekkürler, playful kiss kore dizisinin tüm bölümleri yeniden güncelledik. İyi seyirler dileriz.

  58. aygun diyor ki:

    ben de cok sevdim .bu filmi.

  59. alara diyor ki:

    ya süper ya bayıldım bu filme izliyorum izliyorum bıkmıyorum ama bazende duşünüyorumki keşke benim hayatımda böyle olsaydı ama mümkün değil o sadece bir hayal

Yorum Yazın