Playful Kiss Özel

Playful Kiss Özel

Kapat
Etiketler: , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

141 YorumPlayful Kiss Özel için

  1. naz diyor ki:

    Merhaba . Dizinin devamini izliyemiyorum 16 bolume kadar izledim devamini linki ni gondere bilirmisiniz ve ya nasil baka bilirim ? birde onerecegbiniz diziler varmi korey dizilerinden..Tewekkurler.

  2. kore-fan diyor ki:

    Arkadaşlar film super ,BOF da güzel ikisi arasında karar veremem
    Bide benim hoşuma gidenler
    After school bokbulbok (diziyi izlerken gülmekten öldüm)
    Ouran high school
    High school debut
    High school love on :-)
    School 2013
    Shut up gibi
    Ama en sevdiklerim : ”BOF,playful kiss, after school bokbulbok ” bunlarda gulmekten oldum

  3. tugce ates diyor ki:

    Ya bu dizinin devamini nasil izleye bilirz

  4. sena diyor ki:

    playful kiss dizisinin özel bölümlerini bulamıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz?

  5. sibel diyor ki:

    başka koren dizisi yokmu bulamadım bir türlü :(((

  6. zeynep diyor ki:

    yahhh ama çoook gzlll ne olur bildiğiniz başka kore dizisi varsa (kim hyun jookin? oynağı önernirmisinnn o adaamaaa bayılıyorumm harikaasinnnn KİM HYUN :D I LOVE YOU :D :)

  7. Jack McFire diyor ki:

    Gerçekten Oyuncular Ve Senaryolar Heba Oluyor Ne zamn Korea Dizi’si İzlesem Bitmesin Diye Yalvarıyor Yüreğim …

  8. İlayda Yeşil diyor ki:

    Playful kiss ilk kore dizim <3 Eskiden hep yabancı dizi ve anime izlerdim artık kore dizilerine başladım.Playful kissin animesini izlemiştim ve aşırı beğenmiştim.Kore dizisinde bazı olaylar farklıydı ama yinede izlemek zevkli geldi.Herkese tavsiye ederim.Bir de unutmadan SHİNEE dinleyin <3 BAEK SEUNG JO <3

  9. beyza a. diyor ki:

    Benim sevgili karım Oh Ha Ni iyiki doğduuun :)))) çok güzel bi diziydiii.

  10. merve diyor ki:

    bu dizi çok güzel keşke bitmese en çok sevdiğim dizilerin arasında

  11. İSİMSİZ diyor ki:

    ŞU ANA KADAR İZLEDİĞİM EN GÜZEL DİZİLERDEN BİRİ. KEŞKE DEVAM ETSE

  12. Kubra diyor ki:

    Benım ızledıgım en guzelk dızı ve sımdı yanımda baek seung jo var<3

  13. melek diyor ki:

    2. SEZONU NE ZAAMNA yayınlarsnz bu sitedeee

  14. nurulhüda diyor ki:

    hayır!!!!!! dizi bittti bir kaç bölüm daha olsa keşke

  15. su diyor ki:

    özel kısmını izlememiştim şimdi izledim tamda istediğim gibi sonu bitti herkesin dediği gibi oh ha ni yerinde olmak çoooooooooooooooooook isterim

  16. hecer diyor ki:

    bu kinoya menden cox baxan olmayib heqiden cox gozel kino

  17. büşra diyor ki:

    oh ha ni gerçekten çok şanslı bir kız ben onun yerinde olmak isterdeim

  18. gökçe diyor ki:

    çok güzel bir dizi herkese tavsiye ederim :)

  19. rabia diyor ki:

    supper dddiizzi

  20. kiss diyor ki:

    5 oldu (5. öpücüüüüüük)

  21. kiss diyor ki:

    5 oldu (5. öpücüüüüüük)

    :*

  22. One Direction diyor ki:

    Oh Ha Ni Gibi slk olmak gerekiyo heraldeee :D

  23. Derya08 diyor ki:

    Azmin elinden bir şey kurtulamıyor.:)Böylesi bir aşk hikayesi ve kahramanları gerçekten çok özeller.Hem dizi hem özel bölümler hem de günlükler çok güzeldi.Çok yoğun duygularla içim kıpır kıpır izleyip bitirdim.
    Diziyi izlediğimde her anında kalbim yerinden fırlayacak gibi,sanki kelebekler uçuşuyor ve kuşlar ötüşüyorlardı.Çok şanslılar böylesine bir aşkla karşılaşıp yaşayabildikleri için.Aslında en başından Baek Seung Jo’nun her yaptığından aşk fışkırıyor sevgi taşıyordu.Kendine Wu Ha Ni’nin bitmek bilmeyen sabrı,mücadelesi ve aşkı karşısında yenildiğini itiraf etmesi,kabullenmesi zor oldu.Sevgisinde sabırlı ve dürüst olan en sonunda kazanıyor.Paranın kazanamadığını,elde edemediğini sadece”aşk ve sevgi,dürüstlük,doğruluk”kazanıp sonsuza dek etrafına yayıyor ve yaşatıyor.
    Çok özel bir diziydi.Akıl defterimize kayıt edilecek pek çok güzellikler vardı.Mesela;
    Büyükanne, Ha Ni’ye böyle güzel şeyleri söylediğin için teşekkür ederim.
    MUTLU OL VE BAŞKALARINA MUTLULUK GETİREN KİŞİ OL.
    Ben hala tereddüt ettiğim zamanlarda, bu kelimeler hayatımda çok önemli bir anahtar oldu.
    Burada, bana bağışladığın ve lütfettiğin Ha Ni için sana teşekkür ederim.
    Daha ne söylenebilir ki!…Hayatımda çok ayrı yeri olacak bir dizi bu ve bir de ”boys over flowers”…Özel bölümleri ile günlüklerini okuyunca tamamen bütünleşti.Teşekkürler.
    Bu diziyi gece 04:00′lere kadar izlemekten uykusuz kaldııımm..:) :)

  24. Yağmur diyor ki:

    Dizinin bitmesi kötü oldu sabah kalkınca ne izleyeceğim şimdi offfff
    Ama yinede üzülmemeye çalışıyorum başka bir Kore dizisine geçerim bende… :D

  25. özge diyor ki:

    oh ha ni en sonunda başardın dizi gerçekten güzel seung jo ikiniz çok yakışıyorsunuz keşke gerçektede sevgili değilde evli olsnız bu arada çok yakışıklısın

  26. joong diyor ki:

    muhteşemdi ama özel bölümleri mutlaka izlemelisiniz günlükleride okuyun bence çok güzel HARİKA en sevdiğim dizi..KİM HYUN JOONG çok ama çok yakışıklı

  27. sinem diyor ki:

    Film çok güzel keşke bitmeseydi çünkü çok güzel

  28. sinem diyor ki:

    Film çok güzel keşke bitmeseydi

  29. fatma nur diyor ki:

    çok guzel bır dızıydı.keşke hıç bıtmeseydı.ha bu arada cok yakısıklı (Kim Hyun Joong)….

  30. damla diyor ki:

    günde 5 kez serediyorum

  31. damla diyor ki:

    dizi süper çok beyendim en sevdiğim dizi oldu

  32. Kathniel diyor ki:

    İLK KORE DİZİM VE BAYILDIM.OKADAR GÜZEL BİR DİZİKİ HER BÖLÜMÜ AYRI GÜZEL HEM ÜZÜLÜP HEM GÜLEBİLECEĞİMİZ BİR DİZİ BÖYLE AŞK GÖRMEDİM OH HA Nİ GERÇEKTEN ÇOK AZİMLİ BİR KARAKTER.BEAK SEUNG JO GÜNLÜKLERİNİ OKUDUM İNANILMAZDI HELE ÖZEL BÖLÜMLER İZLERKEN ÇOK GÜLDÜM VE EĞLENDİM ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM :)

  33. kevser dinçel ve dilara dinçel diyor ki:

    çok romantik ya hep öpüsüyorlar ama çok duygysallastık hele son bölüm ya ben olurum ya tamam ya tama boyle biişey yok tabi ikinçi..::) :)

  34. rüveyda diyor ki:

    Bence filmi izleyin bide bunun animesi var ama anime çocuğu olana kadar devam adiyor hemşirelik hayatı felan da dahil anime nin ismi: Itazura Na Kıss

  35. suskun diyor ki:

    sadece 1 sezon mu ya

  36. selvi diyor ki:

    çok güzel bir dizi herkes izlemeli ama love rain, you ve follen for me ve you are beatifulda çok güzel gerçekten izlemelisiniz

  37. melisa diyor ki:

    zaten evlenince böyle olur hep evlenene kadar erkeğin peşinden koşarsın evlenince o senin peşinden koşar nedense bazı dizilerde hep böyle

  38. zehra diyor ki:

    ya keşke çocuk daha önce aşık olsaydı oh ha niden nefret ettiği bölümleri sevmiyorum yinede müthiş bir dizi bizim türkler uzun uzun bölümler yapyorlar böyle 16 bölüm olunca biraz üzüldüm harika bir film herkese tavsiye ederim

  39. Zeynep diyor ki:

    Ya mukemmel bi dizi keske devamida olsa kim hyun joong askim ya seni cook seviyoruuuuuuum dizideki rollerin zaten insanin kendisini yiyo oh ha ni olmak icin nelerimi vermezdim lutfen ya bi turkiye giriainde bulunaaniz lutfenn ve tum guney kore falnlarina selamlarr ∞Kim Hyun Joong

    • Zeynep diyor ki:

      Sadece 16 bolum ve 16. Bolum final yazan yerin ustune ozel bolum var ona tiklarsaniz ekstradan 7 bolum daha varr, selamlar =)))

  40. bilge diyor ki:

    sadece 16 bölümmü film diyer bölümlerde var mı acaba bilen varmı bekliyorum cevabı

    • dilara diyor ki:

      bilgecim.. yukarıda özel bölümler diye bir yer var orada ekstradan 7 bölüm var evlendikten sonraki hayatlarıyla ilgili.. cevabımı inşallah hemen görürüsün de bnm gibi üzülmezsin ben çok aradım.. sonunda bi arkadaşımın sayesinde buldum :D o yüzden sana söylüyorum

  41. elif k diyor ki:

    hayırrrrrrrrrrr böyle bitemez ama yinede izledim engüzel diziydi

  42. dilan yonca diyor ki:

    çokkk güüüzzeelll birr diziyi yaa keşke bitmese ahani ve senjo e çokk yakışıyolarrrr yaaa <3

  43. playful kiss hayranı diyor ki:

    kızlar hepiniz yorumlarınızı okudum lütfen hyun jonny bakmayın bakarsanız gözlerinizioyarım

  44. duyu diyor ki:

    çooooooooooook ğüzel bir dizi olmuş neden devamı yok kore dizileri neden 16 bölüm oluyor anlamadım

  45. kim hyun joong diyor ki:

    kesinlikle süper bi dizii bayıldımm kim hyun joong cooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk tatlııııııııııı :):):) <3<3<3<3<3<3

  46. irem diyor ki:

    çok güzel yaa aslında keşke devamı olsa

  47. afyet diyor ki:

    Mukemmel)

  48. zeyno diyor ki:

    SÜPERDI YA NEDEN BITTI

  49. Aydan diyor ki:

    ♥♥♥♥♥

  50. go hye sun diyor ki:

    cooooooooooooook guzel bi dizi bencede harikaydi ama bof da cok guzel

  51. merwe ferayy diyor ki:

    Bence Gayet Güzel Bir Diziydii..

    :D

  52. kimya nur diyor ki:

    off bayılıyorum şu diziye :) aşkım beak soung jo

  53. periş diyor ki:

    çok güzeldiiii playful kiss personel taste boys oveer flowers city hunter to the beautiful izlemenizi tavsiye edrim bunlarda da le min ho var

  54. dilara diyor ki:

    süper film ayrıca kim hyun joong çok tatlı onun tüm dizilrini izledim

  55. dilara diyor ki:

    ezgi ben ordan haniyim.doğal olarak kim young jong benim aşkım oluyor.kimse gözünü dikmesin.

  56. fatma diyor ki:

    çok güzel bir diziolmuş devamı da olsa lütfen yaparmısınız :D ve o hania kocası çok tatlı

  57. berrin diyor ki:

    Kerem im sorry i love you kesin izlemelisin cok basarili bir dizi

  58. kerem fanı gb diyor ki:

    bitti buda bana tavsiye ediceğiniz dizi varmı

  59. khj diyor ki:

    çok süperdi ayyy keşke bitmeseydi ben de bir şey önereceğim
    dream high izlemeyen varsa izlesin o da 16 bölüm ama süper yanlız kim hyun joong sadece ilk bölümde çıkıyor :( ama yine çok güzel bir dizi..

  60. berrin diyor ki:

    Kore dizileri gecelerimi caldiniz 6 aydir 5lerde uyuyorummmm :))

  61. beyzanur diyor ki:

    annesine bayıldım ya tam bnim kafadan :D :D cok güzeldi sarange <3

  62. Korean diyor ki:

    :( bitti ühühühhhh :( bu filmi çok seviyorum bof tan daha güzel :/ ama bitti bu 2. izleyişimdi :(

  63. sema diyor ki:

    boys over flowers kesinlikle daha güzell <3

  64. hilal diyor ki:

    bu dizinin butun oyunculari cok basarali

  65. hilal diyor ki:

    suuuuuuuuper boong joon cok tatli ve komik <3

  66. tuba diyor ki:

    kore dizileri bağımlılık yapıyor diyorlardı da inanmıyordum.meğerse doğruymuş şimdi de kopamıyorum.

  67. incilay diyor ki:

    DNS ayarlarını değiştirmeyi beceremedim bu yuzden açılmıyor :(

  68. buse diyor ki:

    bence kızın bu kadar çabaladıktan sonra sevdigine kavuşması ve onun la evlenmesi çok güzel birşey . bana sorarsanız bir şey eksikti ; bence bir bebekleri olmalıydı böylece daha güzel olurdu ama böylede iyi :}
    <3 <3 (: YARAMAZ ÖPÜCÜK :) <3 <3

  69. sevgi diyor ki:

    keşke hiç bitmeseydi ya of artık özel bölümde yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

  70. Eda diyor ki:

    Diğer özel bölümlere nerden ulaşabilirim ?

  71. Eda diyor ki:

    Diğer özel bölümleri nerden izleyebilirim ?

  72. gül diyor ki:

    Allahimm bu kore filmleri bigun beni öldürcekk :)))
    Izledigim her dizi,film gibi bu da harikaydi.. kelimelerle anlatmaka gercekten anlamsiz herkeze izlemesini öneririm emin olun pisman olmazsinizzz :) ve ayrica siz de benim gibi kesin Baek Song Jo yu öldürmek istiyceksiniz :D ben oh ha ni karakterinin yerinde olsam daha fazla dayanamayip vazgecerdim heralde kiza ne kadar acidim ya cidden agladim bile..kötü bi durum ama bu filmi izleyince bende de bi hirs oldu sanki :D yinede boyle tek tarafli ask’larin sonu gercekte boyle bitmese de insan in asik olasi geliyo :) kelimelerle anlatilmaz dedim neler yazdimm yorumlari okumakla vakit kaybetmeyin dee filme baslayinnn biran önce :D :)

  73. haein diyor ki:

    Bu dizi gerçekten çok güzel seun jo çok yakışıklı kız da çok tatlı bu arada size çok güzel bir aşk filmi önereceğim sad love story izliyim güzel

  74. sura diyor ki:

    muhteşem

  75. ebrar diyor ki:

    evli olmaları uyumları seung jo nun tavırları ha ni nin azmi okadar güzelki… Bunlar gercek hayatta sevgili olmasınlar EVLENSİNLER…

  76. yesim diyor ki:

    gerçekten çok güzeldi :)

  77. oh han ni diyor ki:

    harika bir film

  78. gizli diyor ki:

    baek seung joo aşkımm ya yerim onu çok güzel bir diziydi baek seung joo da çok romantikkkkk ayyy :* aşkımm bnm :D <3 <3 xxxx :*

  79. Damla diyor ki:

    buna benzer önerir misiniz bikaçtane lütfen

  80. buse diyor ki:

    kim hyun joongun oynayacağı yeni dizi falan yok mu city conquestta başlamayacak herhalde

  81. buse diyor ki:

    keşke hiç bitmeseydi 2. sezonun bölümleri zaten kısaydı 7 bölüm çok az bence

  82. buse diyor ki:

    2. sezon dediğinin 11 dakikalık özel bölümler mi sadece 7 tane var :(((

  83. buse diyor ki:

    2. sezonu mu var siteye neden yüklenmemiş :(

  84. play full kiss bağımlısı diyor ki:

    30. izleyişim bağımlısıyım omgg

  85. özcan diyor ki:

    gercekten cok guzel bı ask fılmı yapmıslar en azından bızım turkler gıbı sacma sapan yapmamıslar:)

  86. fatma diyor ki:

    ben açamıyorum neden açılmıyor söylermisiniz

  87. berrin diyor ki:

    bu zamana kadar neden izlememişim ya özel bölümleri çok tatlıydı :)

  88. Ece diyor ki:

    Playfull kiss gibi genç , romantik ve komedi tarzında Kore dizisi önerir misiniz ?

  89. Esmeray diyor ki:

    Admin bu filimin ikinci sezonu çıkmadı mı filimi 1 günde bitirdim :D çok güzeldi ve çocukla kızda çok yakışıyor . İşallah bende büyüyünce böyle biriyle tanışırım <3

  90. ezgi diyor ki:

    to the beautiful you harika izleyin

  91. playful kiss hayranı diyor ki:

    2. bölüm de zavallı seung jo . kollarına kıyamamm mosmor olmuş :D

  92. ayşe diyor ki:

    dizi çok güzel 2010 beri izleiyorum

  93. ireminoz diyor ki:

    keşke bitmeseydi bitti diye ağlıyacam şimdi

  94. esra diyor ki:

    Ben bu diziyi tam 12.kez izliyorum ve hala bıkmadım ^^

  95. Aynur diyor ki:

    coook gozel :))….. kore dizileri hep ilgimi cekmisdir …. size Personal tasteni tavsiye edirem ….

  96. Nubar diyor ki:

    evet canim 1 gunde 16 bolumunu de izledim

  97. Naira diyor ki:

    cok ama cok sekerler

  98. kim hyun joong diyor ki:

    yha bırakamıyorum bu diziyiiii çok güzel yeni bir tane önerir misiniz kim hyun joong olan bir dzi var mı ????

  99. derin diyor ki:

    pardon aynı yoromu 3 kere değiştirerek göndermişim haberimm yokk ama en doğrusu 3. süü :D :D ♥♥♥♥♥♥

  100. derin diyor ki:

    yahu bunun ikinci sezonuda var yavv allahım sırf bu yumurcaklar yüzünden sevgilime ve bana telofonlarımız olmasına rağmen kapaklı telefon aldım benimki turuncu onunki mavi tıpkı onlar gibi okulda bile onlar gibi davranıyorum aşkımla koreceyi öğrendim kapaklı telefonlarımızda öle konuşuoz ahhh çokk tatlııı yaaaaaaaa yerimm

  101. ece diyor ki:

    ya acaba bildiğiniz güzel romantik komedi kore filmi vasa söyleyebilirmisiniz :)

    • ismuyuadmin diyor ki:

      A moment to remember http://www.korediziizle.com/a-moment-to-remember-izle.html imdb puanı 8.0 dır. tavsiye ederiz.

      • Buse diyor ki:

        O kadar en iyi kore filmlerinden dedikleri için izledim “a moment to remember”ı ama bence abartılacak hiçbir yanı yoktu.Türk filmleri gibi çok klasik bir konusu vardı.Oppamız çok seksiydi ona bir şey diyemicem ama filme başlamadan önce yorumları okuduğumda mendillerinizi hazır tutun göz yaşlarım kollarım aktı falan yazmışlardı ama bana öyle bi şey olmadı bi iki damla o kadar.

  102. tuğçe diyor ki:

    neden bitti keşke devam etse.türk dizileri 100 bölümden fazla sürüyor.ama bu dizi 16 bölüm sürdü.çok garip :) keşke bu dizide 150 bölüm falan sürseydi

  103. Kim diyor ki:

    Kim çok tatlı ya :D Allah herkese böyle koca nasip etsin ashjdjgjkasl :D

  104. oh ha ni diyor ki:

    ayy çok tatlılar yaa

  105. setsusa diyor ki:

    romantikti kocamın böyle olmasını istiyorum :D

  106. sibel diyor ki:

    keşke hiç bitmese rüya gibi bir diziydi mutlaka izlemelisiniz

  107. elif diyor ki:

    Şey Boys Over Flowers ve Playful Kiss’e benzer dizi önerir misiniz??

  108. elif diyor ki:

    Süperdii ♥ Teşke bitmeseydi

  109. Ezgi diyor ki:

    kım hyun joong askiim ya

  110. esmanur diyor ki:

    ayy çok yakıtılar ay ahata bu filimi bırakmam

  111. şamasa diyor ki:

    ay çok yakışıklıııı

Yorum Yazın