Şehir Avcısı 3. Bölüm izle

Şehir Avcısı 3. Bölüm izle

Etiketler: , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

7 YorumŞehir Avcısı 3. Bölüm izle için

  1. ayla diyor ki:

    eh yanii

  2. damla diyor ki:

    ya bu lee min ho nasıl bişeyyyy herbişeyi ayrı güzel ağzını yüzünü yediğim yaaa

  3. fadime diyor ki:

    bi insan ancak bu kadar tatlı olabilir o gülüş nasıl gülüşdür yaa öyle :)

  4. One Direction diyor ki:

    Bu Çocuğaa bayılıyorumm <3 Şebekk yaa ;)

  5. gamze diyor ki:

    LEE MİN HO oppaya bayılıyorum bu diziyi 10 kere izledim hala izliyorum bu çok harika . LEE MİN HO oppanın diğer dizilerini de tavsiye ederim size arkadaşlar izlemelisiniz

  6. eylül diyor ki:

    insanda bağımlılık yapıyo kalkıp işlerimi bile yapamıyorum ya lee min ho yüzünden şekerim ya tatlı çocuk:)

  7. Lee Min Ho diyor ki:

    bu cocuga awigiiim <3 gulusu bakisi konusmasi dokunusu her seyi ayri bi guzel yaaaaaa

Yorum Yazın