The Heirs 20. Bölüm Final

The Heirs 20. Bölüm Final

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

162 YorumThe Heirs 20. Bölüm Final için

  1. sevgilerimle diyor ki:

    1.BOf.
    2.THE Heirs
    3.Flower boys next door
    4.The prencess man.Izlemenizi 5avsiye ediyorum

  2. sevgilerimle diyor ki:

    Diziyi sikilmadan her bolumu s3verek izl3dim.hatta baz8 sahneleri tekraren izledim.o kadar etkiliyi ve guzel cekmisler ki.kelmelerle anlatamam.bof dizisinin etkisini tekrar yasamis gibi oldum lee min ho ne kadar basarili bi oyuncu.her dizisi super.park shin hye de oyle.S3VDIYIM DIZI SIRASINDA IKINCI YERINI TUTDU.TESEKKURLER.

  3. MENFAAT diyor ki:

    neden bukadar güzel dizileri bukadar kısa yaparlarki sanki :(

  4. eda akdağlı diyor ki:

    film harika çok başarılı çok etkili film lee min hoo çok karizmatiksin türkiye gelsen keşke

  5. eda akdağlı diyor ki:

    güney korenin hayranıyım heleki erkeklerie ve kızlarına erkekler daha süslü türkiyedede olsaydı keşke inş birgün gelicem koreye koreye selaamlarr oyuncular harika hep başarılı olurlar inş koredeki sanatçıları türkiyemize bekliyozzz

  6. lale güney diyor ki:

    ben lee min ho nun bütün filmlerini
    izledim süper yaa en güzelide bof f4 sizi çokkk seviyorum sarange

  7. lale güney diyor ki:

    çokkk güzel

  8. lale güney diyor ki:

    çokkkk güzel

  9. minozcuk diyor ki:

    final istediğim gibi olmadı daha iyi finallerde görmüştüm ama bence baş rol oyuncuları yakışmıyordu LMH oppama daha iyileri yakışrdı BO NA gibisinden messela ama bittiğine uzuldum gerçekten :D şimdi yeni dizi nerden bulacağım : D XD

  10. ecem diyor ki:

    Mükemmel

  11. Ölüm diyor ki:

    İLK İZLEDİGİM KORE DİZİSİ THE HEİRS DI BİRBİRLERİNİ SEVEN İKİ GENNÇ VE SONUNDA BERABER OLDULAR BU DİZİYE UNUTAMAM ARTIK AKLIMDAN ÇIKMAZ UYUYORUM THE HEİRS DİZİSİNİ RÜYAMDA BİLE GÖRÜYORUM BUNUN Bİ ÇARESİ YOKMU OKUYUB KORE YE GİDECEM 17 YAŞIMA BASDIGIMDA LEMİNHO İLE ÇANZAG GI GÖRECEGİM EĞER OLURSA TABİ EĞER LEMİNHOYU KOREDE GİTMİŞ OLSAM GÖRE BİLSEYDİM ASLA AMA ASLA PEŞİNİ BIRAKMAZDIM AMA SADECE ARKADAŞ OLARAK UNUTAMAM ARTIK BU DİZİYİ THEEEEEEEE HEİRSSSSSSSSSSS LEMİNHOOOOOOOOOOO ÇANZAGGGGGGGGGG KİMTANNNNNNNNNN LEMİNHOOOOOOOOOOOOOOOOOO OPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  12. başak diyor ki:

    en sonda çalan şarkı çok güzeldi ya adını bilen varsa söylesin…

  13. Deniz diyor ki:

    Ben şu okulda yere çizilen cesed i anlamdım neden hergün biri onu oraya çiziyormuş

    • zeynep diyor ki:

      Bence,okulda kendini suçlu hissedenler,daha önceden bunu kabullenmeyenler daha sonradan bunu kabullenince yere onu çiziyorlardı.Vicdanlarını rahatlatmak için.

  14. betüş diyor ki:

    ya final çok saçma olmuş ya bu kadar güzel diziye olmadı

  15. Büşra diyor ki:

    Sıkılmadan izlediğim, oyuncu kadrosuyla, kalitesiyle mükemmel bir diziydi. Emeği geçenlere teşekkürler… ama sonu kesinlikle böyle bitmemeliydi!!! 10 yıl geçmiş kim tan’ın babası hala ölmemiş?? aradan 10 yıl geçmiş young do oppam hala sevgili bulamamış. dizide en sevdiğim karakterdi. onun dizide aşkına karşılık almasını isterdim. kim tan’la eskisi gibi arkadas olmalarını isterdim. bu diziye yakışan bir son değildi kesinlikle. hiç bi ekşın olmadı -_- daha farklı bişey olsun isterdim. mesela kim tan ile che eun sagn’ın minnak minnak çocukları olsaydı, young do sevgili bulsaydı, hyo shin ve rachel sevgili olsaydı, lee bo na ile sevgilisi evlenselerdiii, cha young’un babasıyla rachel in annesi sevgili olsalardı, başkanla kim tan ın annesi barışsaydı evlenselerdi….. kesinlikle daha güzel olurdu. ama olsun yinede severek izledim :))

  16. selin diyor ki:

    bu nasıl final ya sadece ikisi mutlu oldu arkadaş böyle mutlu sonmu olur herkes mutlu olcaktı niye böyle finaller yapıyosunuz çıldırtmayın beni

  17. Mihriban diyor ki:

    Umarım gerçek hayatda da böyle bir aşk yaşarlar emeği geçen herkese tüm kalbimle teşekkür ederim dizi tek kelimeyle harika!

  18. confused diyor ki:

    ahh işte final yorumum zengin dünyasının acımasızlığını bu kadar realist hem de unrealist anlatmamaları gerekiyordu bence finali hiç beğenmedim tamam ilişkiler hemen düzelmez ama 10 yıl geçmiş herkes hala muş. zaten başrol çifti beğenmiyorum lee min ho öpemiyor hangi dizisinde olursa olsun ki burada iki başrolün karakterlerinde sorun vardı oraya hiç girmek istemiyorum beğenmedim işte sadece kim woo bin için izledim ki siz young do yu nasıl harcarsınız?? bu kadar samimiyetsiz sadece başrollerin mutluluğuyla bitmeseydi madem bu ikisi çift olacaktı bu kadar derinlikli bir karakter young do biraz mutlu olsaydı keşke eun sang ve tan ın ilişkileri derinleşmeden young do en azından kıza sürprizler yapsaydı,şaşırtsaydı bi kere yanlışlıkla öpseydi, bir kere olsun eun sang, young do nun yanında olsaydı konuşsalardı arkadaş kalsalardı ya da benim istediğim onlar birlikte olsalardı rachelin sevgisiyle tan da onunla olsaydı neyse madem böyle bitecekti en azından young do daha mutlu ve eun sangla arkadaş olsaydı ayrıca kim tan ve young do nun yeniden arkadaş olmalarını izlemeyi de çok isterdim hep onu bekledim .diğer bir konu kim won dizi boyunca neredeyse hiç güldürülmedi ve mutsuz sonla bitirildi halbukio adama ne kadar yakışıyor gülmek resmen harcadınız ayrıca bir abi-kardeş sarılması göremedik neyse sonuçte ben kim tan,kim won sahnelerini eun sang ve tan dan daha çok zevk alarak izledim derinlikliydi. lee bo na ve chan young tek beğendiğim sondu ve karakter olarak da harikaydılar. hyo shin ve rachel 10 yıl geçmiş hala muş o saçmaydı bir de chan young babası ile rachel annesi vardı onlar ne oldu ??yani bir dizi yapıyorsunuz sonunu bu kadar realist bitirmeniz gerekmiyor düşününce ilişkiler kolay düzelmez ama dizi sonuçta 10 yıl sonrasını hala sadece samimiyet kırıntılarıyla bitirmeseydiniz herkesi mutlu yapmak zor mu olmamış beğenmedim yani kim woo bin için izledim keşke secret garden ya da gentleman dignity gibi bir sonu olsaydı fazla realist sondu dizinin realiteden o kadar uzak olmasına tezat.tabi ki son cümlelerim young do yani kim woo bin için nasıl bir mükemmeliyetsin sen bakışları, mimikleri, sert yüz hatları , taş vücudu gentleman dignity ve to the beautiful you dan sonra bu diziyle benim için aştı yani favorim tekrar bir dizide başrol ve mutlu sonda görürüm umarım tabi bir de mümkünse birini öpsün de göreyim içimde kaldı havuz sahnesinde öpmedi diye :))

    • kutakilu diyor ki:

      10 yıl sonrası Kim Tan’ın hayaliydi gerçek değildi yani sonuçta hepsi mutlu huzurlu önemli olanda bu değil mi? :D

    • sevde diyor ki:

      benim gibi lee min ho değil kim woo bin için izleyen birinin olması :) düşünceleriniz benimkilerin dile getirilmiş hali kesninlikle daha farklı dediğiniz gibi bir final bekliyordum

  19. nigar diyor ki:

    agladim,guldum.ancaq bu geder gozel ola bilerdi.1den 20ye kimi sixilmadan hevesnen baxdim.1sozle superiydi

  20. derya Gülcan diyor ki:

    Hic bitmesin dedigim en güzel muhteşem kore dizisi :(ilk bölümündn beri hic sikmadan izledigim lee min ho dizisi kadro muhteşem herbiri birbirinden degerli..emegi geçen herkese teşekkürler..

  21. gizemli diyor ki:

    yaaaa şimdi lee min ho sus nnasıl yasıycam .s.ss.s.s. onun dızıdekı sesı bıle benı mutlu hısettırırken sımdı yoklugu kalbımı paramparca ettı mın ho yu gormeden olmek ıstemıyorum kore ye seoul u ziyaret etmeden gangnama gıtmeden korece ogrenmeden olmemelıyız :)) oppalarımızı gormemız gerek inş ALLAH nasip eder hepımıze bu sansı :D

  22. Merve diyor ki:

    Arkadaşlar kullandıkları telefon ne ?

  23. büşra diyor ki:

    04.02.2014 salı saat 00.55de izlemeye başlayıp 02.05de bitirdiğim final bölümü anısına böyle birşey yapıyorum. aslında sadece final bölümü değil tüm bölümleri için. öncelikle böyle bir filmi yaptıkları için oyunculara senaristlere yönetmene ve bu dizide emeği geçen herkese çok teşekür ederim. bunu göremeyecekler ama yinede üzerime böyle birşeyin borç kalmasını istemem. daha sonra koreantürk ekibine teşekür ederim. filme bir hafta önce başladım. aslında ilk izlemeye başladığımda önyargılı bir yaklaşımda bulunarak kendi kendime hiç güzel olmadığını söyledim. bundan önce playfull kiss’i izledim. playfull kiss’ten de önce boys of flovers’ı izlemiştim. bof’u gerçekten çok beğenerek izledim. her bölümünü ağlayarak geçirdim. daha sonra playfull kiss’i izledim ve playfull kiss’i bitirdiğimde playfull kiss’in bof’tan daha güzel olduğunu düşünmeye başladım. bu diziyi izlerken de bu yüzden önyargılıydım. ama şimdi the heirs’ın izlediklerimin hepsinden daha güzel olduğunu düşüyorum. biliyorum bunun hakkında çok fazla yorum yapıcaksınız ama ben olayın farkındayım yeni diziler izledikçe izlediğimi daha çok beğeniyorum. the heirs gerçekten muhteşem bir dizi. şunu söylemeden de edemeyeceğim finali beklediğimden daha sönük geçti. ben daha şaalı birşeyler bekliyordum. ama olsun keyifle izlediğim bir diziydi. çok çabuk ağlayabilen birisi olduğum için son 10 bölümü üzlerken iki rulo peçete harcadım. her neyse emeği geçen herkese sonsuz teşekürlerimi sunarım!

  24. mustafa diyor ki:

    ya nasıl olur le min hoo nun abisi tam sopalık gece gece ağlattı beni:(((

  25. ilayda diyor ki:

    offf ağladım ya son bölüm dıye keşke devam etse neden koore dızıleri bu kadar az bolumlu hepsi 20den sonra bitiriyor türkiyede 700 bolüme kadar oynayan var.lee minho sır köreye üniversite okumaya geleceğim diye korece özel ders alıyorum seni cok seviyorum sırf seninle tanışmak için köreye gelicem park shin hyele çıkıyormuşsun bir sevimdir bir üzüldüm çünkü ben kim nanayıda cook sevıyordumama UNUTMA PARK SHİN HYE SEN KİM NANANIN ELİNDEN LEE MİNHO YU ANDIN BENDE SENİN ELİNDEN ALICAM EBEDİYEN BENİMSİN LEE MİNHO♥♥♥♥

    • betül diyor ki:

      bencede park min young la daha yakışıyorlar .parkshin hye çenesi çatal çene pörtlek gözlü ama park min young öyle mi çok tatlı hele hülüşü değil mi?

  26. Demet diyor ki:

    Lee min ho çok farklı be harbi iyi oynuyor

  27. Burcu Yavuz diyor ki:

    Lee Min Hoo üstüne tanımıyorum .

  28. ayşenur diyor ki:

    bu dizi çok güzeldi <3 lee min ho seni çok seviyorummm <3 park shin hye seni çok seviyorum <3 ikinizin birlikte oynayacağınızı öğrendiğimde çok sevindim :* mutlaka izlemelisiniz :D

  29. tuba diyor ki:

    ayyy deli olcam ya her dizinde yarı bi tatlısın sen ya lee min lo SENİ SEVİYORUMMMMMMMM :*

  30. misafir469 diyor ki:

    çok süper bi film adamları tipi yakıyo

  31. kübraa diyor ki:

    çook güzel bir diziydi gercekten bayıldımm lee min hoo senii çooook seviyorummmmm :)

  32. Asya diyor ki:

    Cok guzeldi ya :D :D sonunda evime gelmem ister misin ? Beni ruyanda gormekten memnun musun ? her zaman ki kim tan :D eevvett geçelim yılbaşı özel bölüme :D

  33. meri diyor ki:

    dizinin sonundaki fragman hangi diziye ait

  34. betül diyor ki:

    sizi çok seviyorum hepinizi ayrı ayrı bence bu dizideki bir aşkı biz türkler ne zaman buluruz bilmiyorum.

  35. şüheda diyor ki:

    ilk kore dizimdi güzeldi keşke gerçek aşklarda bu kadar saf ve temiz olabilse..

    • BSB diyor ki:

      Benimde ilk kore dizim bu, tumblr da havuza düşme sahnelerini görüp geldim ve bayıldım. Ama şansımıza lee min ho askere gidiyormuş, yeni diziler göremeyeceğiz ondan 2 sene(!).

      • ilayda diyor ki:

        canım lee minho askere gitmeyecek ertelemiş duyunca cokkk sevindim EBEDİYEN BEN VE LEE MİNHO ♥

  36. angell diyor ki:

    lee min ho oppamm yeni dizlerinii bekliyorummm… :D özletme kendinii oppamm benim :DddDdD LEE MİN HO ½ KİM HYUN JOONG AŞK’tır nokta….

    bu arada ben bu dizi için emeği geçen herkese teşekkür ederim.ellerinize sağlık her zamanki gibi mükemmelll :D

  37. BİR AŞIK diyor ki:

    AĞLICAĞIM YA NASIL BU KADAR KOLAY BİTEBİLİR TÜRK DİZİLERİ 500 BÖLÜM BUNLAR EN FAZLA 25 OFFFFF KİM TAN SENİ ÖZLEYECEĞİM YOUNG TO SANA BİTİYORUM HYO SHIN COK TATLUSUN…LEE BONA NIN ASKI SENİ YERİM SİZİ ÖZLEYECEĞİM BENİ AĞLATAN UNNİE’M PARK SHİN HYE SENİ SEVİYORRUM HEP MUTLU OLUN…

  38. lee min ho diyor ki:

    bu dizi bitmemeliydi ama ya çok güzel bir dizi :)

  39. go hye sun diyor ki:

    tesekkurler xoxo fragmani gosterilen diziyi ben ariyordum sen ismini yazmissin sagol

    • esra diyor ki:

      man from the stars süper bi dizi izle adam uzaylı kız insan çok çatlak bi kız çok güzel bi dizi izleee

  40. Zehra diyor ki:

    Bence diziyi tadında bıraktılar.Sonuçta bu tür dizileri aşkı memnu gibi uzatmaya gerek yok :)

  41. nesibe diyor ki:

    bize bu diziyi sunduğunuz için teşekkürler ama keşke bitmeseydi

  42. Melike diyor ki:

    Btti mi yani dizim?Bitti.Omo :( :’( :’(

  43. AYÇA MERAL diyor ki:

    süper bir finaldi bayıldım

  44. xoxo diyor ki:

    Arkadaşlar dizinin sonunda yayınlanan bir dizi ve aralığın 18′inde yayınlanmaya başlayacak. Adı da “You Who Came From the Stars” Merak edenler için söyleyeyim dedim.^^

    • yaren diyor ki:

      Ya bitanesin kardeşim belki biri yazmıştır diye yorumlara bakıyodum yazmışsın valla çok sağol:D

  45. roza diyor ki:

    şuan kendimi uzay boşluğunda hissediyorum. nolamaz bitemez daha evleneceklerdi ve biz bunu izliyip duygulanacaktık inş 2.sezon çıkar…:)

  46. asigim sana minhoooo diyor ki:

    Le Min Ho ve kore dizilerine bayiliyorum hayatta ayakta kalmayi ve mücadele etmeyi ogretiyorlar. Ceviriye ve sayfaya katkida bulunan herkese tesekkurler. Hayatim boyunca en guzel ve en guclu ani yasadim bu diziyi izlerken. Cumawooo tum oyuncu kadrosu bir harikaydi. Keske bizim dizilerimizde boyle olsaydi. Ve keske bizim ulkemizdeki insanlarda hayalleri icin mucadele edebilecek kisiler olsalardi bizde onlari ornek alirdik. Ama tarihimize cok buyuk saygim var. Ben kore dizilerinden guc aliyorum ve her zorluga karsi savasmayi ogreniyorum. Umarim herkes benim gibi hissediyordur. Gelecegin tacini da bizler giyecegiz. O taci onurlu ve gururku bir sekilde tasiriz insallah. Kore fanlari aja aja fihgthing !!!! :) ^_^ savasalim gelecekim icin … ayakta kalabilmek icin ^_^

  47. go hye sun diyor ki:

    coooooook guzel bir diziydi ne yazikki bitti nolur lee min honun yeni dizisi baslasin ilk dizisi run muckerel hepinize tavsiye ederim cok sirin orda lee min ho oppaaaaaa

  48. gu jin piyo diyor ki:

    koreliler kesinlikle final yapmayı bilmiyor

  49. resul diyor ki:

    güzel bi diziydi. oda bitti..

  50. elmas diyor ki:

    Sonu daha güzel olabilirdi yine çok güzel bir diziydi seni takip etmeye devam edicem le min ho bir gün elbet bir gün. . .

  51. asli diyor ki:

    en sonda reklamı gösterilen dizinin adı ne?

  52. eses diyor ki:

    kore dizilerinin başını seviyorum ama sonları da ayrı bi güzel :) başka bi leminho dizisine başlayabiliriz inş :) ama o abinin ağlamasına öldüm ya içim acıdı hep….

  53. Şeyma diyor ki:

    안돼! 상속인이 끝날 수 없습니다!

    Hayır! Mirasçılar bitemez!

  54. nuray diyor ki:

    Cok guzel diziydi keske bitmeseydi. Ama Tanin abisi yene agliyordu keske onlarda kovuwsaydilar cok uzuldum

  55. LHM sinem diyor ki:

    Bu dizi nasıl biter ya. le min ho ya ölürüüüm <3

  56. ceren diyor ki:

    kurtlar vadisinin 100 kusurlu bölümü varken neden the heirs 20 bölüm?

  57. buse diyor ki:

    film bittikten sonra fragmanı gösterilen filmin adı ne biliyo musunuz?

  58. azra diyor ki:

    müthiş bi finaldiii

  59. lee min ho m ♥ diyor ki:

    Keşke film bitmeseydi bitti diye çok ağladım ve hatta şuan gözlerim doluyo çok büyük bi boşlukta gibiyim lee min hi seni seviyorum ♡♥sen sadce bnimsin

  60. ceren diyor ki:

    Abiii cok iyi yaaaaaaa

  61. Park Shin Hye Heirss (bu diziye öldümm bittimm ) SARANGHAEYO MY LEE MIN HO diyor ki:

    BİR YAZ GECESİNİN DAHA SONUNA GELDİK DİYEMEYİZ..
    ÇÜNKÜ LEE MİN HO BİZİM İÇİN RÜYA DEĞİL,
    HAYATIMIZ BOYUNCA SÜRECEK OLAN BİR AŞK
    DAYANIN YAKINDA YENİ BİR DİZİ ÇIKARR
    HEİRS MÜKEMMELDİ VE ÇEVİRMENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    SARANGHAEYOOOO

    • beyza diyor ki:

      bir yaz gecesi rüyasıydın
      karlı sabahların eriyen karı misali
      sanki hiç yoksun sanki hiç gelmedin
      sanki seni unuttum.
      sen sankilerin dünyasında yaşaki
      ben seni unutayım hayata yeni bir sayfaaçayım
      ama sen bilki her sayfa sen her sayfa acı
      her sayfa seni bırakmanın zorluğu
      ama en önemlisi sen bilki
      Seni Sevdim…

      kendi yazdığım bir şiirdir lütfen şiirimi almayınız

  62. AYŞENUR diyor ki:

    hayır bitemez yaa çok güzel bir diziydi yinede böyle bir dizi için teşekkür ederim komao 감사

  63. AYŞENUR diyor ki:

    hayırrrrrr bitemez olamaz yaaa çok güzel bir diziydi çook üzüldüm yinede böyle bir dizi için teşekkürler 감사 (kumao) :( :( :( :)

  64. same one who you don't no diyor ki:

    it was a good and. that is all ı got

  65. kahvesevenkadın diyor ki:

    ya arkadaşlar bu bölümün en sonunda çıkan fragman hangi diziye ait ya da yeni mi başlayacak . Lütfen beni bilgilendirin şimdiden teşekkürler :)

  66. gizem diyor ki:

    GERÇEKTEN ÇOK GÜZELDİ ZATEN LEE MİN HOO NUN TÜM FİLİMLERİ GÜZEL AMA 10 BÖLÜM DAHA OLSAYDI keşke emeyi geçen herkeze teşşekürlerr unniler

  67. özlem♥leminho diyor ki:

    her gördüğü kızı öpüyorsun leminho

  68. Emine diyor ki:

    The Heirs tek kelimeyle harikaydın çok güzel bitti ama abisine çok üzüldüm keşke o da mutlu olsaydı aşk,para ve arkadaşlık bu kadar mı güzel işlenir emeği geçen herkese teşekkürler başka dizilerde buluşmak dileğiyle selammmmm…

  69. İSoo diyor ki:

    :D Vedaaları Beceremem Ama Bu En Güzeliydi,, Aşkımda Film Gibi Bitmiş Oldu :D Fark Yapmaz 1. Bölümünden Tekrar Replay Yprz Bizde :D :D

  70. eda diyor ki:

    Çok erken bitti . Ama çok güzeldi iyi bitmesinede sevindim :D <3 Emeği geçen herkese teşekkürler <3 :*

  71. kore fan diyor ki:

    20. Bölümün başında çalan şarkının osmi ne acaba

  72. minoz diyor ki:

    of ya bu dizi de bitti çok üzüldüm lee min ho oppanın başka dizileride yakında çıkar inş. ^_^

  73. Sema diyor ki:

    bu kore dizileri izlerkn çok şey katıyo bence.. askta -, dostlukta, zor znmnlrda, vs. herseyde bu yüzdfen iyiki izledim iyiki vrsın lee min ho :D ay yerm ya :) inş leee min ho baska filmlerde oynrsın :D :(:( aigoo baska kore dizisii izlemem lazım :D çevrenleree comsammidaa ^^_^^

  74. svnc diyor ki:

    cok guzeldı ya bayıldımm keske hıç bıtmeseydı ama her hıkye gbı buda bttı… bne ole asık olmak ıstıyrum allh herkeze bole askı tatdırsın ınsllh .

  75. melisa diyor ki:

    çok güzeldi yaaaaaa süperrr

  76. elif diyor ki:

    inana mıyorum çook güzeldi lee minho aşkım benim oppaammmm seni çok seviyorum bu dizi keşke bitmesede devam etse ne güzel olurdu dizi güzeldi ama tekce abisine çok üzüldüm diğer kalanherşey mükemmeldi bir gün güney koreye gidip oppamı görücem :D

  77. Meltem diyor ki:

    the heirs in bitmesine çok üzüldüm, ama sonunun kötü bitmesinden daha iyidir, en sevdiğim dizi buydu. ya 10 bölüm daha uzatsalardı keşkeee :( napıcamm

  78. DARWEY ^^ diyor ki:

    Omooo ^^ Gercektennn komaaaoooo :):):) çevirmen arkadaşlarımız çok emek verdiniz :)) sizi çok seviyoruz .. Çok yoruldunuz gercekten nomu nomu nomu nomu komaaaaaoo ^^ Çok iyisiniz , umarım yeni dizilerde görüşürüz :) dizi bitti heyecandan hep aynı şeyleri yazıyorumm :DD çokkk ♥ teşekkürler ^^ LMH ZATEN ACAİPTİ BİSSSMİLLAH T.T YOUNG DO DA FENA ASLINDA .. LMH VE MIN HYUK ZATEN BİLİYODUKKK ♥ AMA DİĞERLERİ DE ÇOK İYİ ABİ YAAA :):):)):):):):) KOOOOOOOOOOOOOOOMAAAAAOOO ♥_♥

  79. cimbom diyor ki:

    çok güzel bir son oldu bence ama bir sıkıntımız oldu oda tanın abisi wonun sevgilisinden ayrılması ama diğer bütün her şey muhteşemdi. :)

  80. zeynep diyor ki:

    çok güzeldi.

  81. defne diyor ki:

    arkadaşlarheirs dizisi bundan sonra kesin bitti yayınlanacak listesindende ismi kaldırılmış

  82. yegane diyor ki:

    yaaa neden bu kadar cabuk bitti kiii (((( tanin abisine uzuldum yaaa neden oda sevdiyine kavusmadiki?? boyle olmasaydi keske emegi gecen herkese tesekkur ederim cok guzel bir diziydi

  83. kang min diyor ki:

    bence dizi çok açık uclu bitti ilerde ne olucağı kesinleşmedi biraz daha uzayabilirdi sonunu iyi bağlayamadıklarını düşünüyorum

  84. tere diyor ki:

    bu dizi nasıl bitebilir hala kendime gelemiyorum .bir parçamdı sanki söküp atamıyorum. böyle kaliteli bir kadroya hiç denk gelmemiştim. aynı kadro yeni bir dizide çok kısa bir sürede yani 2 gün içinde yeni diziye başlamalılar . 2. sezonu olacak duyumu aldım . ablam korede çünkü.inşallah hyo shin oppamı tekrar görebilirim.

  85. emine diyor ki:

    bununda playfull gibi özel bölümünü çekseler ya çok güzel olurdu evlenseler evlendikten sonraki hallerini falan ama çok güzeldi :)

  86. ayşenur diyor ki:

    offf nasıl biter yaa süper bir diziydi yaa nolur kararlar tekrar değiştirilsinde 25 bölüm olsun bayıldım özellikle biricik oppam lee min ho’yaaaa

  87. esos diyor ki:

    yaa abisinee çokk üzüldüm..hava kaldı aşklarıı yazık günah :/

    • sevda diyor ki:

      bende çok üzüldüm abisine. kıza da yazık oldu. bari kim tan’ın hayalinde onlar birleşmiş olsaydı :((

  88. birdal diyor ki:

    ewet beklenen final buydu aslında cokta guzel olmus emegı gecen herkese tesekkurler komapta :p cok uzgunum ama yınede umutluyum baska bir minho dızısınde gorusmek uzere hoscakalın …

  89. emel diyor ki:

    bitti mi keşke tanın abiside sevdiği ile birliktee olsaydıı moralimm çokk bızulduu yaaa nasl biterr :(((

  90. ismuyuadmin diyor ki:

    Video güncellemiştir. Onun için içerik silinmiş yorumlarını onaylamıyorum. Herkese teşekkürler. İyi seyirler.

  91. semanur diyor ki:

    süper 3 sefer izliyorum ve hala izleyebilirim……

  92. talha diyor ki:

    abi ya. :( final.

  93. beyza diyor ki:

    bir yaz gecesi rüyası gibiydi heirs şimdi bitti

  94. nesrin diyor ki:

    nasıl ya bittimi simdi bu kadar az bölüm olmasa iyiydi evlendklerini görseydik keşk(((

  95. Lee Miş diyor ki:

    The heirs’in bittiğine çok üzüldüm keşke hiç bitmese :( 2 buçuk ayım senle geçti The heirs <3 sınavlara fazla çalışmadım senin yeni bölümlerini beklemekten :) şimdi perşembe ve cuma günleri sensiz nasıl geçicek :( İlk önce Lee Min Ho oppam için izlemiştim bu diziyi sonra bütün kadroya hasta oldum :( kısacası sana çok bağlandım izlediğim en müthiç kore dizisi The Heirs'di. Seni unutmak zor olacak Hatta bir kaç hafta etkisinde kalacağım bu dizinin neyse Seni Seviyorum Lee Min Ho Arkadaşım Ece'ye Teşekürler The Heirs'i izlememi tavsiye ettiğin için <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  96. minozmizgin diyor ki:

    bu neydi şimdi koyu bir minoz olmama rağmen kim woo binin bu kadar arka planda kalmasına sinir oldum resmen bu dizide harcandı…keşke oynamasaydı bu rol onun için çok küçüktü film boyunca min honun gölgesinde kaldı…dizi güzeldi gossıp gırl ve bofun karışımı olmasın rağmen izlettiriyo kendini nede olsa min ho ve woo bin oynuyo :)

  97. cemile diyor ki:

    이 시리즈는 아주 좋은 것입니다 :)

  98. le min hOO diyor ki:

    neden bittiki yaaaa :( :( :(

  99. nadya diyor ki:

    dizi cook guzeldi bittiyine uzuldum hatta agladim…ama bazi sonluklar dusundugum gibi olmadi.mesela hyun shinle rachelin birlikde olmasini, cikmasini isterdim.ama bi sey daha var.bu dizide lee min honun sitilini hic sevmedim ne saci ne giysileri hosuma gitmedi.Bof ve personal tastede daha karizmatikdi bence.tabii bu benim sahsi fikrim.kisa zamanda lee min hodan yeni dizi gelirse iyi olur yoxsa cildiracagiimm :)))))))))

  100. sevgi diyor ki:

    bir abisi mutsuz oldu ya neyse admine tşkrler inşalah 2.sezonda olur

  101. Zehra diyor ki:

    Sonunda beklediğimiz bölüm geldi her ne kadar bitmesini istemesekte mutlu son oldu o yuzden mutluyum biran önce yeni bir diziye başlasınlar onuda merakla izliyelim yanlız bazı yerlde altyazıyı atlamışsınız çok merak ettim oraları düzeltirmisiniz Lee Min Ho Park Shin Hye <33

  102. şeyma diyor ki:

    dizinin bitmesi kötü oldu ama özel bölümler istiyorum yine aynı karakterlerle

  103. ireminoz diyor ki:

    yeni film çeksiiiiiiiiiiiiiiin :(((

  104. ireminoz diyor ki:

    yaa evlendiklerini görseydik çok daha iyi olurdu :((

  105. şdşsdşlsl diyor ki:

    güzel bir finaldi teşekkürler… acaba dizinin sonunda fragmanı dönen dizinin adını bilen war mı?

  106. Minell diyor ki:

    cha eung su’nun telefon markasını bilen varsa söyleyebilir mi lütfenn???

  107. le mın ho diyor ki:

    SON BOLUM COK GUZELDI COK DUYGUSAL GELDI BANA BITMESIN YA OFFFFF :(((

  108. müberra diyor ki:

    sonunun böyle bitmesine sevindim keşke devam etse

  109. suzy diyor ki:

    böyle bitemezz

  110. The heirs diyor ki:

    Güzel bir dizi keşke bitmeseydi ama kore dizileri kısa sürüyor zaten. 1 sezonluk dizi gibi bir şey. Tam bir sezonluk bile değil. Bence hoştu. Ama bitmemesini de dilerdim. :))

  111. hatice diyor ki:

    ya bitti yaa olamaaz şuan ağlamaktan gözlerim şişti of yaa final beni çok ağlattı … özellikle de lee hyo shin in orduya gitmesi ve kim wonun o zengin kızla evlenmesi o öğretmenle evlenseydi yaa kıza çok yazık oldu off :((( ama yine de çoğu mutluydu :))

  112. oppaaa diyor ki:

    18. bölüme kadar çok güzeldi ama son iki bölüm için aynı şeyi söyleyemeyeceğim ama olsun le min hoo olduğu için yine de mükkemeldi diyorum…

  113. özlem♥leminho diyor ki:

    silmeyi istediğim bir leke gibisin keşke seni hiç görmeseydim şimdi senin için ağlıyorum sana sahip olamayacağımı biliyorum ama seni ccok seviyorum neden bunu ban yapıyorsun ama okuyacağım işimi kuracağım kendihayatımı yapacağım senden gelip intikam alacağım ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum bunları görmüyorsun biliyorum ama bunları yapmazsam kalbim beni rahatsız ediyor biliyormusun az önce senin için dışarı ya çıktım ve ellerimi açtım yere yattım veseni seviyorum yazdım karın üstüne şuan kar yağıyor senin adını kalbime yazmakla yetinmedim göke yere yazdım sana bunları söylüyorum ama inikamım acı olacak hayal melegim

  114. seda diyor ki:

    Yaaa… Yetmedi ki sizi izlemek, hele de Lee Min Ho seni. Yine bana hüsran :((

  115. ece diyor ki:

    Sondaki dizinin adı ne admin :D

  116. ece diyor ki:

    Allahtan mutlu sonla bitti :D Ama devamı olsum isterdim :(

  117. özlem♥leminho diyor ki:

    hani sen diyorsun ya beni sadece peri masalında mı sandın diye işte seni bulamazsam evet ama hayatımda başıma gelecek en güzel şey sen sensin bilmiyorum sana nasıl bağlandım ama seni bulamazsam ve seni unutursum şunu bilki hayattaki hazinem sensin seni cok ama cok seviyorum burada konuşan bütün kızlar dan sana verilen bütün iltifatlardan sana söyleyemecek sana anlatamayacak kadar cok seviyorum seni bilmiyorum seni bulabilecekmiyim onu dabilmiyorum ama şunu biliyorum ki sen benim sin bende senin ve bu böyle başladı ölenedek böyle bitecek aşk meleğim benim

  118. özlem♥leminho diyor ki:

    leminho benim kalbimi öyle çaldın ki vermiyorsun seni cok ama cok seviyorum seni bir görsem asla ama asla bırakmayacağım benim kalbim yaşadıkça seninde nefes aldını bildikçe asla seni bırakmıyacagım bir kuş olabilseydim bir saniye beklemez seni bulurdum seni coooooooooooooook seviyorum aşk meleğim benim

  119. cimcis diyor ki:

    Cidden harıka bi adam bu le min hoo sadace onun ıcın sabahlara kadar bılgısayar basındayım kımı zaman esım bıle onu kıskanıo ama napım :) Lütfn bıtmesın bu dızı . her oynadıgı dızıde gercek askı anlatıo ya of off :D

  120. Ayten diyor ki:

    abisine cok üzüldüm ya.. hic yok yere sevgisinden vazgecti :(

  121. merve diyor ki:

    Uf ya böyle izlemek istemiyorum ne zaman altyazı gelecek emeğinize sağlık lee min ho I love you…bItmesin istiyirdum ama her güzel şey gibi buda bitti

  122. le min ho nun sevgilisii diyor ki:

    Üf ya keşke bitmese bnm hayatımda aynı onlar gibi ben eun sang ve diğer leri de le min ho ve young do Gerçek hayatımda böle bnm

  123. seray diyor ki:

    yaa altyazi cikmiyor neden ki

  124. leee diyor ki:

    Altyazı sadece bende mi yok ya son bölümde Türkçe altyazı yok gelmiyor:/:S

  125. Beyz diyor ki:

    Alt yazı ne zaman çıkıyo????

  126. dizii diyor ki:

    Bu gün çevirseniz Olmaz mı ??? :(

  127. lee min homm diyor ki:

    şimdi bakarsak ben lee min ho nun bütün dizilerini izledim ve hepsinde birbirinden daha çk yakışıklıydı arkadaşlarım ne kadar japon iğrenç falan deselerde görmediler tabi aşkımı :D :D city hunter boys over f. personal taste faith özellikle çok başarılıydı yani bayıldım ve derleime de çalışamıyorum kim hyung un dizilerinide izledim lee min ho mu da 1 senedir biliyorum bu dizi güzeldi yani fazla güzel dnilmez di ama herkez dürüst olsunki lee imn ho var diye izliyodur :D :D park shin hye inde bitek heartstrings izledim ikisid çok başarılı oyuncuar sizi çok seviyorum inş. bidaaha birlikte dizi yada film çekersininz farketmez kısa zamanda başlasın ama seneye çıkar büyük ihtimalle seni çok seviyorum lee min homm ve park s.h :D :D <3 <3 finalide güzel yapsınlar

    • Şura diyor ki:

      lee minho japon değil koreli

      • leminho♥ özlem diyor ki:

        biliyoruz heralde aşkımı o kadar biliyoruz o nun koreli oldugunuda biliyoruz hatta kalbimde yei oldugnuda biliyorum aşk melegimin

    • islim diyor ki:

      Gerçektende lee min ho nun butun dizilerini izledinmi mesela nonstop 5, Secret campus daha bursuru var ama altyazısi yok diye izleyemiyoruz ya lee min ho nun butun dizilerini altyazılarini yapsinlar lutfen.

    • lmhkhj diyor ki:

      Ya offf uzatsalar keske ama olmaz çünkü 2014 te lee min hoo sskere gidecekmiş diye duydum inş. Dogru degildr yaa dogruysa da artık gelince belki 2. Sezon cekilir :-\

  128. nur diyor ki:

    20. bölümü ne zaman çevirirsiniz? güzel diziydi keşeke bitmeseydi

  129. zeynep diyor ki:

    Final niye yaptılar anlamdm çok izleniyodu keşke bitmeseydi yaaa offff

  130. leeminhoo diyor ki:

    sendeeen nasıl ayrılcaaam bitmesiiin özlem yine mi başlicak her an unutamıyacam insanın neyaptığını biliyodum en azından şuan çekiliyodu ağlıcam şindi

  131. eda diyor ki:

    Lütfen final olmasın lütfn .s.s :(

  132. Gizem diyor ki:

    of olamaz yaa final bölümü umarım dizi devam eder çok heyecanlı ve güzel bir dizi.Keşke devam etse belki devam eder ve heyecanla bizlerde izleriz 19.bölümü izledim fakat 20.bölümü beklemekten kalbim küt küt ediyor yarın altyazısı ile birlikte izleyeceğiz hepinize teşekkürler.Lee Min Hoo seni çok seviyorum bitanemmmm <3

  133. lee min ho diyor ki:

    nerden bileceksiniz belki korede çok tuttu ve 25 bölüm olcağı kararlastırıldı bide altyazı persembe cuma çıkıyo

    • özlem♥leminho diyor ki:

      yani inşallah bizim ülkede tut tu orddada bizim gibi çocuklar ve ya büyükler izliyosa ve böyle yorum yapıyosa inşallh devamı olur ama ya ben aşkımın yorulmasınıistemiyorum biraz dinlensin

    • 세나 diyor ki:

      Ilk olarak..cooooook gzl bi diziydi…ve bayildim…
      Hertarafta aynisi yazio..hatta resimleri var…
      Yani kandi kafamizdan uydurdugumuz birsey defil…keske oyle olsa..bitmese ama maglesef bitti….:((
      Veeee….ㄹㅔ 민 호…사랑…:)))

  134. filiz diyor ki:

    bende 19 ve 20 bolumler sadece fragman seklınde neden acaba finali ve 19 bolum ızleyemıyorum

  135. min ho and hyun joong fan's diyor ki:

    güzel i diziydi ama harika diyecek kadar beğenmedim boys over flowers playful kiss the heirs city hunter personal taste hepsini izledim en çok beğendiğimden en az beğendiğimin sıralaması hepsi gzldi ama sıralamam bu :)

  136. sevgi diyor ki:

    öf final bu bölümü ya offfffffff

Yorum Yazın