The Heirs Konusu

The Heirs Konusu

Kapat
Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

34 YorumThe Heirs Konusu için

  1. esinCAN diyor ki:

    ben LEE MİN HO ÇOK SEVİYORUM 20 BÖLÜM HADİ ÇİKNİN LEE MİN HO FİLİMLERİMİN HEPSİNİ İZLEDİM

  2. beyza:MİNOZ TURKEY diyor ki:

    ben 15. bölümü izledim bitirdim ancak neden böyle diziler 20 bölüm oluyor ki dün akşam alt yazısızdı anlayabiliyorum ben dillerini ancak bu sabah 16. bölüm için uyandım yok yok yok ben LEE MİN HO’yu o kadar çok seviyorum ki filmlerin bölümü 200 ü geçsin istiyorum değil 20 bölüm 30 bölüm olsa yine üzülürüm çünkü o da kısa.. LEE MİN HO kendine o kadar bağladı ki ayrılamıyorum onlar bu dizide NOTE 3 +GEAR kullanıyorlar diye babama yalvardım ve NOTE 3 alacağını söyledi aynı kılıf aynı telefon alacağım tamam belki şuan LEE MİN HO’ya ulaşamam ama ben büyüdüğümde kendime bir söz verdim güney Kore’ye gidip LEE MİN HO’yu göreceğim …size birkaç öneri PLEYFULL KİSS bundan sonra izlediğim en güzel KİM HYUN JOONG dizisi 7tane özel bölümü de var. DREAM HİGH en güzel dans dizisi ( 1. sezonu ) BOYS OWER FLOVERS bilmeyen yoktur LEE MİN HO KİM HYUN JOONG KİM BUM KİM JOONG UN FİLMİ harikadır. PERSONAL TASTE – CİTY HUNTER LEE MİN HO HAYRANLARI BU DİZİYİ ÇOK İYİ BİLİR – FAİTH LEE MİN HO dizisidir SÜŞLERİMİN PRENSİ TR DUBLAJI – ÇOK GÜZEL

  3. kiraz diyor ki:

    arkadaşlar lüüüüütttttfffffeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 13. bölüm heman çıksın meraktan çatladım ama sonunda neden eun sang la kim tan ağladıki

  4. o benim oppam melisa diyor ki:

    ya çok güzel bir dizi 12 bölüm deyim ya yarını beklemek istemiyorum hemen türkçe altyazı cıkısın nolur ya bu arada bölümü uzatsınız olmazmı süper ya

  5. Çağla diyor ki:

    SADECE 20 BÖLÜM MÜ? -_-

  6. sena diyor ki:

    ŞİMDİ YANİİ BN GÜNLERDİR 9, BÖLÜMÜ BKLİM GELDİĞİNİ GÖRÜP SEWİNİM ALT YAZISIZ OLUCAK ŞEYMİ BU GÜNLERDİR ÇILDIRDIM YAA ALTYAZISI NERDE

  7. kiraz diyor ki:

    arkadaşlar 8. bölüm süperrrrrrr bitti 9 ve 10 hemen yayınlansınnnnn lütfennnnn meraktan çatlayacağımmmmm

  8. OppalarınaAşıkElmas diyor ki:

    9. Bölüm ne zaman yayınlanacak? Hatta 10da var gözüküyor. Ama hep fragman. Bir an önce bölümler ve altyazıları yüklensin lütfennn <3
    8 çok fena bittiiiii :D

  9. merve sefa nur diyor ki:

    dizi önerisi istiyorum çebal :)

    • seda diyor ki:

      önerdiğim diziler= bof, playful kiss, queen in hyun’s man, düşlerimin prensi, you’ve fallen for me, you’re beautiful, you’re the best lee sun shin, lie to me, marry him if you dare, personal taste, my fair lady, coffee prince, 49 days, shining inheritance, dong yi, flower boy next door, tree of heaven, hello miss, my girl,

    • beyza:MİNOZ TURKEY diyor ki:

      bence bu filmden sonra boys ower flovers dizisini izle LEE MİN HO dizisidir —PLEYFUL KİSS bunuda mutlaka izle KİM HYUN JOONG un en güzel filmidir —-PERSONAL TASTE LEE MİN HO nun filmidir —CİTY HUNTER hepsini boşver bunu izle o derece yani —-YOU’RE BEAİTİFUL harika bir film —-YOU’VE FALLEN FOR ME cha eung sang oynuyo bu filme (JUNG YONG HWA ) ile brlikte süper filmdir …düşlerimin prensi ( ancak Türkçe dublaj izle) faitih sper bir LEE MİN HO çizelgesidir harikadır tavsiyelerim saymakla bitmez bunları izledikten sonra bir mesaj at yine yollarım iyi seyirler Mervecim…..:)

  10. mehtap diyor ki:

    5.bölüm ne zaman çıkacak yaaa çok merak ediyorum.

  11. ayşe diyor ki:

    offff 5. bölüm çabuk yüklensin yaaaaaaaaaaa çok merak ediyorummmmm :(

  12. ahsen diyor ki:

    Super

  13. lee min ho hayranı diyor ki:

    çeviribiraz hızlı olsun lütfeennn

    • beyza:MİNOZ TURKEY diyor ki:

      sözde LEE MİN HO hayranı olacaksın daha adının ADMİN oluğunu bilmiorsun ÇEVİRİBAZ ne ya fff bnlarla uğraşıyorz yaa :P

  14. kubra diyor ki:

    türkiyede böyle bir adam yok ya :( yetenekli ve sürekli çalışıyor.

    • beyza:MİNOZ TURKEY diyor ki:

      o türk olsa ve böyle yakışıklı olsa o adam sağ kalmazdı başta ben olmak üzere kapardm onu bırakırmıyım onu sanki şmdi brakçam 1 ay sonra güney köreye didiyorum selam soliyimmi asdfg hehe :)

  15. gün diyor ki:

    yayınlandi bilene ve coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güze ama 20 bolum cok az olacak bence

  16. Ecrin diyor ki:

    Ne zaman altyazısı olucak ve ne zaman yayınlanıcak?

  17. zeynep rümeysaa diyor ki:

    hadii çıkın artık ama altyazılı

  18. yaren diyor ki:

    9 ekimmiş hı :D neyse o zaman bekleriz yapıcak bi şey yok tv de çıkar mı ? cevap verin lütfen

    • beyza:MİNOZ TURKEY diyor ki:

      evet her perşembe ve çarşamba günleri SBS kanlında 21:55 de başlıyor cnm iyi seyirlerrrr

  19. yaren diyor ki:

    ya ekim dediler 7 gün geçti hayla yayınlanmadı :(

  20. gunesh diyor ki:

    arkadaslar hangi kanalda yayinlanacaq?:D

  21. yasmin diyor ki:

    ekim mi yok yok agustos yapın yaaa çok geç ama

  22. yakamoz diyor ki:

    hazır yazıyorken bir iki dizi önereyim 1.GU FAMİLY BOOK… süper ötesi bir dizi bu güne kadar tek bir sahnesini atlamadığım tek dizi ilk iki bölümü zaten insanı büyülüyor daha sonra olay değişiyor çoooooooook güzel oluyor zaten baş roldekileri görünce anlayacaksınız… 2.OJAKGYO BROTHERS.. bu güne kadar izlediğim en iyi AİLE dizisi. dizinin TAE HEE ve TAE BUM a hayran kalacaksınız kesinlikle izleyin… 3.-SECRET GARDEN bir kahkaha tufanı izlerken karnınıza ağrılar girecek. 4.PLAYFULL KİSS izlemeyen kalmamıştır herhalde çok güzeldir… 5.PERSONAL TASTE… LEE MİN HO nun dizisi bence fazla söze gerek yok…

    • leeminho fanı diyor ki:

      bencede ben hepsini izledim ama
      love rain
      you are beatiful
      to the beatiful you
      mackrel run leemin ho dizisi fakat çokda güzel değil
      eğer ağlamak isterseniz dream
      evlen benimle var var birde o da çok güzel kesinlikle öneriyorum fakat adını n ingilizcesini unuttum :D
      ayrıca 7.bölüm ne zaman çıkıyor yaaaa….. beklemekten sıkıldım daha yeni başladım diziye bitirecekken dizinin çekimi bitmemilşş .D

    • mucize diyor ki:

      aynen katılıyorum lee miho için fazla söze gerek yok :D :D

  23. yakamoz diyor ki:

    ekim çok geç ya bence o kadar bekletmeyin

  24. dilek diyor ki:

    yaa çabuk çıksın eski filmlerini en az 10 kere izledimm seni çok seviyorum lee min ho oppam benim…

  25. burcu diyor ki:

    yaaaaaaaa türkçe alt yazılı olmayacak mı lütfen alt yazılısını çıkarınnnnnnnnn

  26. nana diyor ki:

    ekim cok gec ya neden bu kadar uzatiyolar ki. zaten 20 bolum

Yorum Yazın