Yaban Çiçeği 22. Bölüm izle

Yaban Çiçeği 22. Bölüm izle

Kapat
Etiketler: , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

33 YorumYaban Çiçeği 22. Bölüm izle için

  1. ghfgh diyor ki:

    ya salakmısınız siz be mallar yok junpiyoyu seviyom aşık oldum gerizekalılar hayal dünyasında yaşıyonuz yok ben koreye gittim junpiyoyu gördüm ya salak salak konuşmayın be daha yaşınız kaç başınız kaç aşık oluyom diyonuz daha yaşınız 11 12 neyin kafasını yaşıyonuz bücürler :D

  2. lee min ho diyor ki:

    Lee min ho için izledim müthiş ötesi tavsiye ederim

  3. yaz yağmuru diyor ki:

    gerçek aşkı bulduğunu ve yaşadığını sananların izlemeseni istiyorum hemde çooooooooooooooooooooooook

  4. ceylanhalil diyor ki:

    gerçekten çok beğenerek izlediğim bir filmdi..keske 25 bölüm değilde 25 sezonluk film olsaydı süper oolurdu..öyle değilmi arkadaslar..

  5. ceylanhalil diyor ki:

    gerçekten çok beğenerek izlediğim bir film. keske sade 25 bölüm değilde böyle 25 sezonluk bir film olarak devam etseydi.. öyle değil mi arkadaşlar..

  6. jaguar diyor ki:

    öpüşmeyi yeniden alııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııın

  7. :D bulamazsın kiii diyor ki:

    arkadaslar hep sewmediğimiz flimler 100 bölüm sewdiğimiz 25:D

  8. dilan diyor ki:

    ::)♥♡♡♡:)Hangi kötüyü daha cok sevdiniz :)♥ benimki jun un annesi nede olsa o olmasa jun pyo da olmazdi dimi :)♥ ???♡♡♡♡♡♥♥♥ ^_\\

  9. dilan diyor ki:

    Böyle bir dünyada seninle yaşamak varken böyle uzak kalmak gücüme gidiyor. . . Senin verdiklerini sennle paylaşmak varken sensiz yaşamak içime sinmiyor . . .cunpio

  10. Deslina diyor ki:

    私はこの映画が大好きです26章をしてください

    • dilan diyor ki:

      Haberdar olmak için zarar vermez! “Food” trivia eğlenceli – anlamı bu arkadaşlar ne saçma değilmi

  11. melek kortmaz diyor ki:

    Neden artık yayınlamıyorsunuz lütfen ailece izliyoruz ve yayınlanmasını istiyorum lütfen yayınlayın

  12. pınar diyor ki:

    bağımlılık yaptı..

  13. merve diyor ki:

    hayır kızlar ben izliyorum hepsi türkçe saanrım sizde bir sorun var

  14. lara diyor ki:

    bu film bi harika f 4 hepsi de çok yakışıklı cio cumpıyo vubin ciyunk çok yakışıklılar ve tatlılarda keşke 25.bölümde final olmasaydı çunku boyle güzel bir film 25.bölümde bitmemesi lazımdı :)

  15. eyüp diyor ki:

    bu bölüm çok güzel junpiyo go kendini beğenmiş

  16. ilknur diyor ki:

    bu dizi süper büğün benim dogunum yarında kimso eunun doğunu

  17. irem diyor ki:

    hayırrrr olamaz Jii Hoo ya çok üzülüyorum :((

  18. 787878 diyor ki:

    çekilin kızlar junpyo benim!!

  19. hivda diyor ki:

    cok guzellll :-) :)

  20. gülay diyor ki:

    jun piyonun gülüşü çok hoş

  21. manu diyor ki:

    bn jupiyo go ya aşık oldu napıcam yaa aşk <3

  22. mekiye diyor ki:

    ben galiba aşık olyom junpiyo go ya offffff napcam ben

  23. fatmanur diyor ki:

    süper bir filim keske 2 3 sezonu falan olsaymış böyle güzel bir filmiş bukadar kısa yapmasalarmış:(((((((

  24. ipek diyor ki:

    Evet cok guzel bir film

  25. seda diyor ki:

    harika bir film ama diğer bölümleri türkçe dublaj olsaydı daha güzel olurdu
    keşke baştan başlasa ilk bölüm leri izlemedim

  26. Nazlı diyor ki:

    Diziyi dailymotion dan yükleyebilir misiniz buraya ..

  27. ömer diyor ki:

    Evt aynen 21 den sonra turkçe degil :( güzel filimdiii :)

    • Dolunay diyor ki:

      Artık 1-25 hepsi türkçe dublaj izleyebilirsiniz .. ^^ Ben Şu an 23′Deyim ^^ en heyecanlı kısımlarına gelmişsiniz aslında ^^ .. Öneririm . 21′den sonrası izleyemediyseniz bence izleyin . ^^

  28. melis diyor ki:

    harika bir film ama diğer bölümleri türkçe dublaj olsaydı daha güzel olurdu

Yorum Yazın