Yaban Çiçeği 23. Bölüm izle

Yaban Çiçeği 23. Bölüm izle

Kapat
Etiketler: , , , , , , , ,
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı bekliyoruz.

Videoyu izleyemiyorsanız lütfen DNS ayarlarınızı bilmiyorsanız DNS Ayarları sayfamızı ziyaret ediniz.

44 YorumYaban Çiçeği 23. Bölüm izle için

  1. esen alkan diyor ki:

    aşk o kadar güzel bir şey ki biz sadece böyle dizilerde görüyoruz.gerçek aşka inanır mısınız cevap yazarsanız çok sevinirim.

    • fatmanur diyor ki:

      Ben gercek aska inanırım gerçek aşkı yaşamayı bilmeyen insanlar var aski oyuncak gören sahte insanlar iste onlar olunca da aşka inanası gelmiyo insanın

  2. Hilal diyor ki:

    Tek Kelime İle Harika. Devamını Sabırsızlıkla Bekliyorum, Başarılarınızın Devamını Dilerim. Seviliyorsunuz :) <3

  3. aslan diyor ki:

    herkese katıldım

  4. arzu diyor ki:

    jun oi yo seni cok seviyorum

  5. emine diyor ki:

    kim huyun jong semi çok seviyorum

  6. nisa diyor ki:

    Ben bu diziyi izlediğimde yaşadiklarimla cok uyumlu oldugunu dusunuyorum

  7. gamze diyor ki:

    lütfen 2. sezonu başlasın lütfeeennnnn.

  8. Özlem diyor ki:

    Çok güzel bir gün geçirdiler ama sonu kötü bitti keşke Jandi hiç gitmeseydi ama en azından finali mutlu sonla bitiyor evlenme kararı alıyorlar ama evlendiklerini göremiyoruz lütfen bu filmin devamı gelsin bu kadar insan bunu istiyor Le min ho sana çok aşığım seni çok seviyorum imkansız ama umarım bu mesajımı görüyorsundur :D

    • Lee Min Ho diyor ki:

      Merhaba ben Lee Min Ho şuan bu yazıyı tercümanım yazıyor.Ben korece anlıyorum.Tercumanım olmasa sizi göremezdim.Çok teşekkür ediyorum YAKINDA TÜRKİYEYE GELİYORUMMMMM <3 SİZLERİ ÇOK SEWİYORUM…

      • lay lay lom diyor ki:

        bende yedim yaa mal mı sandın bizi eminim lemin hoo sundur bende mley cyrus tercümanım olmasa nasıl yazdırırdımm:D

      • belieber diyor ki:

        Yav he he zaten bende jennifer lopezim çevirmenim yazıyo sen kendini zekimi sandın bu kadar insanın sana inanacağınımı sandın yazık acıyorum senin gibilere ve sana

      • dilan diyor ki:

        elalemin insanlarıyla alay etmek hoşunuzamı gidiyor kimilerin hayallerini çöpe atmayın yaaa yazık çok yazık ayıp ediyosunuz gerçekten türk halkı böyle zaten

  9. elif diyor ki:

    bu diziye bayılıyorum özellikle LEE MİN HO ya :)

  10. dilan diyor ki:

    23. Bölümü nasıl buldunuz? Kim bum un gülüşüü ♥♡ ???:)♡♥ ♥♥^_^:)☆☆??

  11. cansu diyor ki:

    keşke jandinin yerine ben olsaydmm

  12. yi jun un en buyuk hayrani diyor ki:

    yi jung-kim bum
    woo bin song-kim jun
    jio hyun-kim hyun jong
    jun pyo gu -le min ho

  13. dilan diyor ki:

    Kaybetme olasılığını düşünmeyin hayaller siz ölene kadar peşinden koşasınız diye vardır. Bu yüzden var oldukları için her gün minnet duymalısınız..

  14. nihat diyor ki:

    arkadaslar ci yunqla, vu binin asl adi ne bilen varmi?

  15. zeyno diyor ki:

    bu dizi ye bayiliyom bo bölüm de cok agladim basladigndan beri gözlerim kip kirmizi oldu vallah cok seviyor okadar süper ki müziklerini hep takip ediyorum sadece süppperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  16. nur diyor ki:

    bu filmi seviyorum ya

  17. hatice diyor ki:

    yaban çiçegi harıka çok begenıyorum ama 25.bolümde bıttı çok az surdu bence bıraz daha surseydı ıyı olucaktı butun bolumune baktım hemde tekrar tekrar baktım keşke devamını çekseler herkez bu fılme hayran

  18. dilan diyor ki:

    evvvvvvvvvvvet hariiiiiiiiiika

  19. serena diyor ki:

    ji hoo hayranıyım.ama jun pyo gu nun hiç suçu yok.baştan beri jan di ji hoo yu seçmeliydi.dünyada ji hoo gibi fedakar baçka kimse yok.ama jun pyo gu da çok fedakar.onu bıraka bilecek kadar seviyor

  20. dolunay diyor ki:

    bu dizi gerçekten mükemmel bir dizi onlarla ağladım onlarla güldüm bu zamana kadar inşallah 25.bölümden sonrasıda gelir bence cekmeleride gerekiyor jp gu nun annesinden nefret ediyorum bir kaşık suda boğmak istiyorum o kadını nasıl bir anne bu uyuzzzzzz şeyyyyy…

  21. eyüp diyor ki:

    ben bu diziyi izlediğimde kız arkadaşım aklıma geliyor onu sevdiğimi ve onun da beni sevdiğini biliyorum bu yüzden kendimi iyi ve mutlu hissediyorum

  22. ilknur diyor ki:

    bu dizi izledimde hep ağlıyorum en çokta şarkıları dinledigimde ve büğünde kim so eun goğunu

  23. yazık diyor ki:

    cunpiyoguya yazık oldu ağlamadan duramadım =:::::(

  24. Zeynep diyor ki:

    Bence bu kız Ciyoyla çıkmalı hatta evlenmeli.

  25. alice diyor ki:

    I LOVE YOU June pyo gu And Cıo

  26. alice diyor ki:

    Kroja ma şunte june pyo and cıo ♡♥

  27. Neslişan diyor ki:

    Ne zaman Bu diziyi izlesem kalbim acıyo sızlıyor durduramıyorum
    Dostluğun aşktan önemli olduğunu gösterdi teşekkür ediyorum :) Ciyo :D ah sen yokmusun sevdiğin kızı nasılda verdin arkadaşına . Her zaman yanındaydın :) Ruh ikizi .. Sanırım insanlar ruh ikizlerine asık olamıyolar Nerde Kalbi kırıcak birisi ona kapılıyo Hakkını yememek lazım Con pi yogu da gerçekten aşık ama Ciyo nasılda olgun bi karakterdir . .Her bölümde ayrı dersler çıkardım .Belki olaylar çok abartı ama bunu istiyo hayal gücüm BU fazla gerçek olan yaşamda cidden bu diziye ihtiyacım vardı :) Saol.

    • vuslat diyor ki:

      sana katılıyorum ciyo çok büyük bir iyilik yaptı bu dizide en çok ona bayıldım onun hayranıyım

      • betül diyor ki:

        jiyo gerçekten çook büyük iyilik yaptı sevdiği kızı arkadaşına verdi gibi bi şey acaba gerçekt de jiyo gibileri var mı ayrıca benim de en sevdiğim jiyo çünkü en olgunu jiyo ve de çok yakışıklı ve çok şeker :) :)

  28. sekerrr diyor ki:

    en kötü sey kavusamamak değil aslında onun seni sevmemesi ve bile bile onu hala sevmen

  29. KİM HYUNG JOONG UN EN BÜYÜK HAYRANI: diyor ki:

    bu dizi aşkı ve gerçeği anlatıyor bu dizi süper bir dizi

  30. aşkın adı kim bum diyor ki:

    sevdiğine çok yakınsındır ama aynı zamandada çok uzaksındır bunu ben bu diziden öğrendim

    • lale diyor ki:

      doğru kimileri bu gerçeği izleyerek öğrenir kimileri ise yaşayarak bir başka gerçekte şudur ki ne kadar sevsende kavuşamazsın….

  31. adem diyor ki:

    güzel

  32. hfrfs diyor ki:

    evet bu kore dizileri sürer :))))))

Yorum Yazın